Ambrosia zoekt actieve leden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser6006

Guest
Ambrosia is een hechte groep actieve spelers die elkaar helpt en het gezellig maakt. We doen niet mee aan GvG en eerlijke handel is heel belangrijk bij ons!

Voor vragen of een uitnodiging kun je even contact opnemen met Mynckx, Sl8yer en TheWitch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Aarzel niet, ook al begin je net. We helpen je graag!
 

DeletedUser6006

Guest
Inmiddels is Ambrosia al een stuk groter, maar er is nog plek voor nieuwe leden!

Ben jij die actieve speler die wel van een kletspraatje houdt? Wordt jij graag betrokken in alle keuzes die worden gemaakt en houd je van open en directe communicatie? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Wij staan voor eerlijk spel(geen push-accounts), behulpzaamheid(actieve en ervaren handelaars maar ook een community die al je vragen kan beantwoorden) en we hebben spelers uit alle tijdperken(handig voor je BD's). Daarnaast mag je van ons verwachten dat we dagelijks een rondje m/o doen en je helpen bij het uit de steigers halen van je GG's.

We accepteren geen hoppers en aan de Gilde vs Gilde-gevechten doen wij niet mee.

Stuur me een PM als je een invite wilt! Iedereen is welkom!
 

DeletedUser

Guest
Ambrosia groeit gestaag, maar heeft nog steeds ruimte voor actieve en gezellige spelers. Vraag gerust om een uitnodiging, ook als je net begint of als je al een tijdje in een Gilde zit, maar je het daar niet naar je zin hebt.
 

DeletedUser6006

Guest
Nog steeds op zoek!
Stuur me een berichtje en dan nodig ik je uit!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben als beginnend speler lid van dit gilde sinds gisteren. Je krijgt snel en vriendelijk antwoord als je iets vraagt, en mensen doen ook hun M/O. En dat laatste is siowieso belangrijk als je start, elk voordeel is meegenomen. En ook met eerlijke handel wordt je geholpen is mijn ervaring tot nu toe.

Dus aarzel niet en meldt je aan!
 

DeletedUser6006

Guest
Ik ben als beginnend speler lid van dit gilde sinds gisteren. Je krijgt snel en vriendelijk antwoord als je iets vraagt, en mensen doen ook hun M/O. En dat laatste is siowieso belangrijk als je start, elk voordeel is meegenomen. En ook met eerlijke handel wordt je geholpen is mijn ervaring tot nu toe.

Dus aarzel niet en meldt je aan!

Wat Zaran zegt! :D
 

DeletedUser4852

Guest
We hebben nog maar een paar plekken over!

Ben jij een actieve speler? En op zoek naar een gilde;

waar het gezellig is,
waar iedereen elkaar helpt,
waar de handel goed en snel verloopt,
waar iedereen meetelt,
waar je GG snel uit de steigers is en
waar tips uitgewisseld worden

Dan ben je bij ons helemaal aan het juiste adres.

Stuur dan een PBtje via dit forum of een ingame bericht naar Sl8yer, Mynckx of TheWitch.

Groetjes
TheWitch
 

DeletedUser

Guest
Wij kunnen nog steeds een aantal spelers plaatsen. Grote voordeel van Ambrosia is dat wij niet deelnemen aan die GvG hype en dat je bij ons dus gewoon lekker je eigen spel kan spelen. Bij ons geen opgelegd tijdperk waarin je maar even ter meerdere eer en glorie van het Gilde mag gaan produceren. Wij geven liever het individu de vrijheid.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat prima zo zonder GvG. Bij ons geen problemen met goederen die schaars zijn. Wil je dit spel voor jezelf spelen maar wel binnen een sterk Gilde dan zijn wij de juiste keuze. Vraag gerust om een uitnodiging.
 

DeletedUser6006

Guest
We hebben nog plek!

- gezelligheid
- spelers van allerlei grootte
- geen GvG
- eerlijke handel!!
 

DeletedUser6006

Guest
Nog 4 plekken vrij!!

Ook niet enthousiast over GvG? Join!
 

DeletedUser

Guest
Er zijn weer wat plaatsen vrij gekomen, maar het Gilde bestaat nog uit 70 leden. Zeker nu de handel aan banden gelegd is, is lid zijn van een groot gilde een voordeel. Ook doen we niet aan GvG waardoor je bij ons de kans hebt je eigen spel te spelen en sneller te groeien. Mocht je interesse hebben, schroom dan niet te reageren.
 

DeletedUser

Guest
Er is nog plaats voor actieve spelers op zoek naar

- gezelligheid
- spelers van allerlei grootte
- geen GvG
- eerlijke handel!!

Als Gilde zitten we zonder mee te doen aan GvG wel op niveau 10. Dat betekent dus naast een aantal andere voordelen, ook nog eens dagelijks 1 fp gratis in je stadhuis. Daar hoef je niets voor te doen. Bij ons raak je geen goederen en troepen kwijt voor GvG.
Aarzel dus niet om contact op te nemen.
 

DeletedUser

Guest
Hi! Ik wil graag lid worden van de gilde. Ben pas net begonnen met een nieuw spel. Maar heb in de begintijd van het spel een half jaar gespeeld in Brisgard.
Nu dus opnieuw begonnen. Spelersnaam is Don Hox.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan