Aanval van buur uit veel hogere era.

Elvenwind

Nieuw lid
(Ticket aangemaakt tav support)
—————
Beste,
Ikzelf (Elvenwind) zit in de moderne tijd en ik word aangevallen door [buur] uit de Toekomst.
Nu weet ik dat dit kan gebeuren bij spelers die (zeer) lange tijd niet meer gespeeld hebben, maar in dit geval is dit nu reeds de 2e week dat [buur] een buur is!
Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit een zeer ongelijke strijd is; zeker wanneer de speler misbruik maakt van zijn (tijdelijke) suprematie en alle buren nu voor de 2e week op rij komt binnen vallen alsof het bij iedereen “open deurdag” is.
Dank om de situatie te screenen en te evalueren.
Mvg
Elvenwind
 
ben je zeker dat hij in toekomst zit of heeft hij enkel troepen van toekomst want dat kan ook dat je die troepen hebt ook al zit je niet in dat tp
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit kan soms gebeuren als iemand net is overgegaan naar een nieuw tijdperk, na de volgende herindeling zal diegene weer in een buurt worden geplaatst die beter bij hem past.
 

Elvenwind

Nieuw lid
Beste Leones en Ziggy,
Ja, ik ben 100% zeker; zijn era-melding en zijn stadhuis (en legerunits) duiden op “toekomst”.
Betreft promo:
Toekomst en Moderne tijd liggen nu niet echt na elkaar, toch?
En, 2 weken na elkaar is niet meer “net gepromoveerd van era”, dan had ie zondag weg moeten zijn.
FYI:
In onze gilde zit een (ander) lid met gelijkaardig geval.
Daar is het Progressieve tijd versus Hedendaagse tijd - 2 weken na elkaar. Ook niet echt 2 era’s die op elkaar volgen, toch?
Mvg
E.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De laatste herindeling was 3 januari, de speler is daarna dus pas van tijdperk veranderd en zal t/m de 16e in deze buurt blijven zitten.
 

Elvenwind

Nieuw lid
Ok, dan maar even afwachten… .
Ik dacht namelijk dat de herindeling iedere zondagnacht gebeurde. (Was dat vroeger zo of foute impressie?)
Is het een idee om de programmers te vragen en max. Era verschil van bv. 1 of 2 era’s in te bouwen als “stop”; zodat verschillen van bv. 4 era’s onmogelijk worden?
Mvg
E.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik dacht namelijk dat de herindeling iedere zondagnacht gebeurde. (Was dat vroeger zo of foute impressie?)
Het is al heel lang elke twee weken.

We gaan spelers niet limiteren om tijdperken omhoog te gaan wanneer ze dat willen, het tijdelijke voordeel dat ze hiermee krijgen is jammer maar zo vaak gebeurt het niet dat iemand meerdere tijdperken in 1x omhoog gaat, dus dat nemen we voor lief.
 

DarthRonin

Actief lid
Er is ook altijd nog de optie dat je in zo'n gemengde buurt zit, dus net op de grens van 2 tijdperken.
Als je alle buren af gaat en er een groot aantal in dat andere tijdperk zitten is dat een teken.
Ik heb de laatste keer dat ik keek met een TK dorp een stel moderne spelers in mijn buurt gehad, maar heb er al maanden niet meer op gelet.
 

Xirri

Lid
Ik word nu ook geregeld aangevallen door mijn buurtjes die allemaal in Venus zitten
terwijl ik nog in SAAB zit. De helft van mijn buren zit in Venus en 3 zelfs in Jupiter-Maan.
En ik word dus iedere dag een keer geplunderd, maar kan niet zeggen dat het veel pijn doet.
Houd genoeg over, maar je begint je wel af te vragen of er te weinig mensen in SAAB zitten
dat ze de burenlijst niet vol krijgen.
 
Bovenaan