Aantal acties per dag ?

DeletedUser

Guest
Zo te zien is het aantal acties ( oppoetsen/motiveren bij andere spelers ) gelimiteerd ... heb ik een vast aantal acties per dag ? hoeveel ?

Of zijn er andere factoren die m'n aantal acties vergroten/verkleinen ?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je kan eenmaal in de 24u een actie doen bij een andere speler. Er zit geen limiet op het aantal spelers waarbij je een actie kan doen, je kan echter maar 80 mensen zien in de ranglijst onderaan, dus je kan slechts 79 anderen bezoeken.
 

DeletedUser43

Guest
Zo te zien is het aantal acties ( oppoetsen/motiveren bij andere spelers ) gelimiteerd ... heb ik een vast aantal acties per dag ? hoeveel ?

Of zijn er andere factoren die m'n aantal acties vergroten/verkleinen ?

Ja, je hebt per dag in totaal 79 acties die je kan uitvoeren bij de andere spelers, Oppoetsen, Motiveren of Aanvallen (1 van deze drie per speler).

Als je een speler hebt aangevallen bij een PvP toernooi, dan vervalt elke ander actie bij diezelfde speler en kun je hem slechts bezoeken.

Bij winst in een PvP toernooi kom je in het dorp van de speler terug om het dorp te plunderen, het kan zijn dat er niets te halen is, je kan dan binnen die 24 uur (als ik het goed heb) altijd een paar keer in dat dorp terug komen om te kijken of er al iets te plunderen is.
 
Bovenaan