Opgelost [34221] Foute GvG log

DeletedUser5889

Guest
Volgens mij klopt er iets niet aan de GvG log.
Ik kreeg een log in beeld dat The New Republic van de kaart verwijderd was, terwijl ze op de plek in de attachment net geland waren
http://prnt.sc/at1j3q
 

Mr.Quib

Actief lid
Ben wat anders tegengekomen: tabblad 'Alle' loopt vol met nutteloze meldingen. Gebeurd alleen in het tijdperk dat ik als eerste open, in dit geval Toekomst. Deze info verdwijnt wanneer je naar een ander tijdperk gaat, maar het log loopt weer vol zodra je terugkomt. Lijkt te gaan om meldingen van gevechten die plaatsvinden op de kaart, maar niet van of tegen mijn eigen gilde.

Logboek7.png
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zo te zien was er wel een andere gilde verwijderd, door toedoen van The New Republic. Heb je nog een screenshot van de extra informatie bij het bericht?
 

DeletedUser5889

Guest
Nee, de log was 1 minuut erna al niet meer zichtbaar voor me. Toen ik mijn muis erboven hield stond er dat The New Republic verwijderd was van de kaart.
 

DeletedUser5889

Guest
Ik heb er weer zo een die van geen kant klopt. Dodo's Bende zou verwijderd zijn van de Morgen kaart in Cirgard.
 

Bijlagen

  • Dodos Bende verwijderd - echt niet.png
    Dodos Bende verwijderd - echt niet.png
    188,5 KB · Weergaven: 193

DeletedUser5889

Guest
Ben wat anders tegengekomen: tabblad 'Alle' loopt vol met nutteloze meldingen. Gebeurd alleen in het tijdperk dat ik als eerste open, in dit geval Toekomst. Deze info verdwijnt wanneer je naar een ander tijdperk gaat, maar het log loopt weer vol zodra je terugkomt. Lijkt te gaan om meldingen van gevechten die plaatsvinden op de kaart, maar niet van of tegen mijn eigen gilde.

Bekijk bijlage 1848

Zo een kreeg ik er zonet ook in Arctisch. De meldingen kwamen van gilde Ons Welbehagen dat op die sector bezig was met vrijgaves+mepjes. Lekker belangrijke info idd ;)
Verder kreeg ik ook een dubbele melding van de dagelijkse berekening in MT, die ik in andere tijdperken niet kreeg. Ook al zoiets nutteloos omdat deze blijkbaar zelden zichtbaar is, en al helemaal als 'ie 2 keer komt.
 

Bijlagen

  • Nutteloze log.png
    Nutteloze log.png
    113,7 KB · Weergaven: 212
  • Dagelijkse berekening.png
    Dagelijkse berekening.png
    181,1 KB · Weergaven: 195
Laatst bewerkt door een moderator:

Mr.Quib

Actief lid
Verder kreeg ik ook een dubbele melding van de dagelijkse berekening in MT, die ik in andere tijdperken niet kreeg. Ook al zoiets nutteloos omdat deze blijkbaar zelden zichtbaar is, en al helemaal als 'ie 2 keer komt.
Die berekening zie je vooral in tijdperken waar je niet of minder vecht. Lijkt geen dubbele melding, zit verschil in, dus is waarschijnlijk van twee dagen.


Die nutteloze meldingen met witte vlaggen zie ik nu in elk tijdperk waar gevochten wordt.
 

ThaMartin

Actief lid
Ik zet dit topic vast op "opgelost" omdat hij met de update van aanstaande dinsdag opgelost zou moeten worden. Mocht het daarna nog voorkomen, laat het dan alsjeblieft even weten :)
 

DeletedUser5889

Guest
Het is maar wat je opgelost noemt natuurlijk. Maar de info wordt met de minuut dubieuzer.....
We zouden van de kaart verwijderd zijn terwijl we 3 sectoren hebben zoals je kunt zien in de bijlage.

Ik heb zo'n vermoeden dat deze log wil zeggen dat wij gilde Vrijbuiter van de kaart hebben gemept, maar dat is niet wat er staat.
 

Bijlagen

  • Gilde verwijderd.png
    Gilde verwijderd.png
    758,3 KB · Weergaven: 217

ThaMartin

Actief lid
In die log staat dat de bron (Public Enemy) een gilde van de kaart heeft gemept maar zo te zien staat er inderdaad niet bij welk Gilde dat dan geweest is... Ik zit alleen even in dubio of dat hetzelfde probleem is als in de beginpost van dit topic, of gewoon een gebrek aan informatie die toegevoegd zou moeten worden (dus een nieuwe melding). Wat denk jij, @MrBranch ?
 

DeletedUser5889

Guest
Het lijkt er wel op, maar net een andere situatie. Als ik het me goed herinner dan waren niet wij het die dat gilde van de kaart verwijderd hadden. Maar misschien had de landing van dat gilde (met schildje erboven) ervoor gezorgd had dat er een gilde van de kaart verwijderd werd. Wij werden daar dan weer nutteloos over geinformeerd werden plus ook nog eens met ontbrekende info welk gilde er verwijderd was.

Een nieuwe melding lijkt mij wat raar aangezien dit het oorspronkelijke topic van de melding was. Dat jullie dan vervolgens een ander probleem oplossen dat door @Mr.Quib gemeld werd... ;-)
 
Bovenaan