Opgelost [32862] Rankingpunten komen er niet meer bij

DeletedUser5889

Guest
De hele avond gevochten, en 0 punten erbij op de overall ranking.
Aantal gevechten is ook toegenomen met 0.

Iets zegt me dat er weer een flinke bug is meegekomen met de update en dat er dus weer erg goed getest is (of niets gedaan is met de feedback uit het testwerk). Mijn gildegenoten hebben hetzelfde, dus zal wel een probleem voor iedereen zijn gok ik
 

DeletedUser7228

Guest
Klopt
dit is bij mij ook het geval

Deze 'bug' was ook op Beta na de herberekening , maar dat is nu opgelost op beta dus hopen dat het hier ook snel gebeurt ;p
 

DeletedUser5889

Guest
As usual dus weer een extreem onprofessionele update? Er zou eens een keer een les uit getrokken mogen worden onderhand.
Hoop dat niet alleen het probleem opgelost wordt, maar ook de punten alsnog toegekend worden.

Op de main hoor ik mensen die het probleem ook hebben en mensen die het probleem niet hebben. Niet duidelijk waar het aan ligt.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is een bekend probleem dat we met de volgende versie opgelost hopen te hebben, punten en gevechten zullen dan ook toegekend worden.
 

DeletedUser5889

Guest
Kan er nu niet eens iets gedaan worden aan die eindeloze reeks van updates waarin bugs zitten, die op de beta al bekend zijn? Het is elke keer weer feest. Ik snap dat jullie als support hier weinig aan kunnen doen, maar ik ga ervan uit dat jullie bij Inno ook aandringen op wat meer professionaliteit wat dit betreft?
 

dimitryb

Senior Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Zullen de punten ook met terugwerkende kracht toegekend worden?

En de mensen die klagen over onprofessionele updates moeten zich eens gaan verdiepen in Programmeren. Dan kun je zien hoevel onverwachte consequenties het heeft om een scriptverandering door te voeren. En ja de Bugs worden al gesignaleerd op beta. Dus zonder beta zou je veel langer met bugs blijven zitten.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Voor zover er getest is, gaat er niets mis met het toekennen van de punten, alleen met het aantal gevechten. Die zullen ook met terugwerkende kracht toegekend worden.
 

DeletedUser5889

Guest
Zullen de punten ook met terugwerkende kracht toegekend worden?
En de mensen die klagen over onprofessionele updates moeten zich eens gaan verdiepen in Programmeren.

Lol. ik geef trainingen in programmeren en ook in release management, maar ik zal kijken of ik me er nog wat verder in kan verdiepen ;-)

Dan kun je zien hoevel onverwachte consequenties het heeft om een scriptverandering door te voeren. En ja de Bugs worden al gesignaleerd op beta. Dus zonder beta zou je veel langer met bugs blijven zitten.
Als de bug bekend is op de beta dan is de consequentie niet onverwacht. En als de bug bekend is en zelfs al opgelost, dan is het dus onprofessioneel om de update zonder de oplossing door te voeren. Een update uitstellen is ook een optie.
Ow, en ik heb zonet even die cursus programmeren gevolgd...goeie tip....wist je dat je switches kunt inbouwen, zodat je ook bepaalde functionaliteiten aan of uit kunt zetten? Da's erg handig als je tot de ontdekking komt dat iets nog niet helemaal goed werkt; dan kun je het gewoon weer even uitschakelen.

Voor zover er getest is, gaat er niets mis met het toekennen van de punten, alleen met het aantal gevechten. Die zullen ook met terugwerkende kracht toegekend worden.
Het lijkt er inderdaad op dat alleen gevechten niet doortellen, al ben ik nog niet helemaal zeker dat het verder in orde is. Ik heb het idee dat mijn score veel langzamer toeneemt met vechten als dat het geval was voor de rankingwijziging, maar als ik het goed begrepen heb dan krijg je net zoveel punten ervoor nog steeds?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Aan de manier waarop gevechtspunten worden berekend is niets veranderd.
 

dimitryb

Senior Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Lol. ik geef trainingen in programmeren en ook in release management, maar ik zal kijken of ik me er nog wat verder in kan verdiepen ;-)

Als de bug bekend is op de beta dan is de consequentie niet onverwacht. En als de bug bekend is en zelfs al opgelost, dan is het dus onprofessioneel om de update zonder de oplossing door te voeren. Een update uitstellen is ook een optie.
Ow, en ik heb zonet even die cursus programmeren gevolgd...goeie tip....wist je dat je switches kunt inbouwen, zodat je ook bepaalde functionaliteiten aan of uit kunt zetten? Da's erg handig als je tot de ontdekking komt dat iets nog niet helemaal goed werkt; dan kun je het gewoon weer even uitschakelen.

Het lijkt er inderdaad op dat alleen gevechten niet doortellen, al ben ik nog niet helemaal zeker dat het verder in orde is. Ik heb het idee dat mijn score veel langzamer toeneemt met vechten als dat het geval was voor de rankingwijziging, maar als ik het goed begrepen heb dan krijg je net zoveel punten ervoor nog steeds?


kijk een aan, eindelijk iemand die klaagt met verstand van zaken ;-) (maar je bent wel de uitzondering hier)
Ik had het natuurlijk aan je naam kunnen zien dat je trainingen geeft.
Maar er is altijd ruimte voor verbeteringen daar heb je gelijk in. Ik wordt alleen zo moe van al die spelers die lopen te klagen zonder dat ze weten waar ze over praten.

En ja ik weet dat je switches kunt inbouwen, maar blijkbaar is er ergens in het management de keuze gemaakt om het niet te doen.
Misschien dat je eens moet vragen of ze een plaatsje hebben voor je bij Inno. ;-))

En inderdaad de punten tellen wel door, alleen het aantal gevechten niet.
 

DeletedUser10244

Guest
ik zag dat het aantal gewonnen gevechten weer 'werkt'... thnx
 
Bovenaan