Bevestigd [32313] Mijn schurken zijn vliegende wolkjes!!

DeletedUser7228

Guest
Sinds gisteren dus met ingang van de nieuwste spelversie zijn mijn schurken veranderd in wolken/rook of hoe je het ook kan benoemen.

Het is op zich wel grappig vechten, maar wilde het toch even aankaarten.
De schurk is in start positie een wolk.
Als deze geraakt word door een vijandige eenheid verandert deze wel in een van de niet-schurk eenheden en werkt het verder wel normaal.

Ik denk dat dit een grafische fout is , maar dat kan aan mij liggen.

Ik weet niet of dit bij andere het geval is.

Hoor graag wat van andere spelers

en aub geen grauw/snauw reacties.

Groetjes Donovan0098
 

ThaMartin

Actief lid
Dank je wel voor je melding. Is dit op de browser of op de app?

En zijn er meer spelers met soortgelijke problemen?
 

DeletedUser

Guest
Browser

http://prntscr.com/9z29rg

Bij mij echter staan ze standaard als schurk. Worden ze geraakt dan worden het wolkjes, onderin. Bij de eerstvolgende eenheid van mij die aan de beurt is veranderen ze in de eenheid waar ze op de kaart ook al in veranderd zijn.
 

Mr.Quib

Actief lid
Bij mij echter staan ze standaard als schurk. Worden ze geraakt dan worden het wolkjes, onderin. Bij de eerstvolgende eenheid van mij die aan de beurt is veranderen ze in de eenheid waar ze op de kaart ook al in veranderd zijn.
Bij mij ziet het er hetzelde uit, ook via browser.
 

DeletedUser5889

Guest
Dit speelt bij mij ook sinds die update, en het werkt zoals Murdocku beschreef.
Als je tegenstander echter eerst aan de beurt is en gelijk naar de overkant kan, dan wordt de schurk "proactief" al als wolkje weergegeven. Computer weet blijkbaar al die 'ie ontschurkt gaat worden.
 

DeletedUser5889

Guest
Nog een beetje op gelet. Een eenheid veranderd ook in een wolkje als je je muis erboven stil houdt. Da's eigenlijk wel heel handig; was dat misschien ook de bedoeling van de wolkjes?
 
Bovenaan