Geen Herstel [29824] Langzaam, sloom en traag

DeletedUser7269

Guest
Hebben anderen de afgelopen paar dagen ook last van traagheid op (in ieder geval) Cirgard?

Heel veel handelingen gaan nu een stuk langzamer dan normaal, zoals GvG gevechten, stad slepen of aanpassen, productie ophalen, eenheden (de)selecteren... Ik heb de stadsanimaties maar weer eens uitgezet, maar dat helpt nauwelijks. Ik krijg niet de indruk dat het aan mijn systeem of internet ligt en bij andere websites heb ik geen last van sloomheid.
 

DeletedUser4527

Guest
had het wel , maar na update van vandaag is het al stuk sneller vind ik
 

DeletedUser7269

Guest
Ondertussen is dit 40 keer bekeken, maar niemand die hetzelfde ervaart? Het is op dit moment echt onspeelbaar, zo slecht heb ik het nog niet eerder meegemaakt.
 

DeletedUser7269

Guest
Van de week was er één korte periode dat het als vanouds redelijk soepel liep. Daarna werd het allemaal weer traag.

Ik erger mij vooral aan:

1. de traagheid van het legerbeheer. Vaak duurt het vijftien!!!11!1! seconden voordat het schermpje gereed is met laden.

2. het verlaten van een stad die ik bezoek, dit duurt al gauw tien seconden.

3. de tijd die het kost om de sectoren weer te zien na afloop van een gevecht op de GvG kaart.

Nu kan ik mijn computer gaan upgraden met een Xeon E5-2699, een supersonische SSD kaart en 128GB intern geheugen, maar dat lijkt me wat overdreven om een online spelletje speelbaar te krijgen.

Heeft iemand misschien praktische ideeën naast de standaardopmerkingen van cache leegmaken, virusscanners uit, andere browser enz.?
 

DeletedUser9683

Guest
Ik heb het zelf bij een bepaalde site waar ik ook moderator ben, als ik wijzigingen in de agenda wil aanbrengen werkt allemaal prima, maar wanneer ik iets in de line-up bij een feest wil doen dan kan ik onder tussen koffie zetten, eten koken, de was wegwerken, etc, zo traag is het. Blijkt dus aan een applicatie te liggen in mijn browser (Google Chrome). Wanneer ik die applicatie uitzet werkt het allemaal als een tierelier.

Mijn suggestie is om één voor één de applicaties/extensies etc uit te zetten. Kan omslachtig zijn, maar zo kom je er wel achter. Het zal in elk geval in jouw computer moeten zitten anders hadden anderen er ook last van moeten hebben. Succes!
 

DeletedUser7269

Guest
Ja hoor. Meerdere pc's, meerdere browsers, allemaal hetzelfde euvel. Behalve "opeens" ergens deze week toen het wel weer vlot verliep. En een uur later was de vreugde weer over. Ik denk: nieuwe servers.

[Edit]Of een aantal algoritmes herschrijven, want met een klein beetje reverse engineering zie ik al dingen waarvan de tranen in mijn ogen springen.
 

DeletedUser1072

Guest
Bij mij, Legerbeheer: 1 sec. stad bezoeken: 1 sec. terug: 1,5 sec. GvG kaart laden: 5 sec (oke dat is wat aan de lange kant, maar dat was het altijd al wel)
Klinkt echt alsof het ergens bij jouw ligt.
 

DeletedUser9230

Guest
ik kan vandaag helemaal niets meer doen, kan met veel moeite mijn steden legen maar duurt wel erg lang, ik moet alles apart aan klikken.
spel is zeer traag bij mij. kan geen m/o meer doen dan loopt het spel vast, heb mijn pc al geschoond van cookies ( wat eigenlijk automatisch gaat ), en verder alles wat ik kan en kon doen is gebeurt. spel blijft traag, sloom en zit totaal geen gang meer in.

shadow queen
 

DeletedUser3976

Guest
ik kan vandaag helemaal niets meer doen, kan met veel moeite mijn steden legen maar duurt wel erg lang, ik moet alles apart aan klikken.
spel is zeer traag bij mij. kan geen m/o meer doen dan loopt het spel vast, heb mijn pc al geschoond van cookies ( wat eigenlijk automatisch gaat ), en verder alles wat ik kan en kon doen is gebeurt. spel blijft traag, sloom en zit totaal geen gang meer in.

shadow queen

Hetzelfde probleem bij mij. Alles gaat in n slakkentempo, het heeft totaal geen zin om op deze manier te spelen.
Probleem is op pc, op laptop, met Chrome, Explorer, Edge.
:(
 
Hier sinds een paar dagen ook alles retetraag in chrome...

--edit--

Net even Edge geprobeerd, daar lijkt het soepeler te lopen.
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Welke browser (inclusief versie) en Flash versie gebruiken jullie, als je deze problemen hebt?
 

DeletedUser9230

Guest
Welke browser (inclusief versie) en Flash versie gebruiken jullie, als je deze problemen hebt?

Chrome, en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, maar sinds afgelopen maandag is het echt hopeloos.
Adobe Flash player aller nieuweste update....
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Aller nieuwste update zegt niet zo heel veel, versienummers hebben we een stuk meer aan. Deze info kan je via de spelinstellingen in het tabblad "Extra" zien.
 

DeletedUser9230

Guest
nee muis gaat prima, maar kan geen huisjes legen met 1 muisbeweging want dan vertraagt alles. Als ik alles apart aan klik dan moet ik wachten om te zien wat er wel en niet heeft gepakt.
 
Bovenaan