Bevestigd [24674] Prioriteit van gebouwen bij helpen knop

DeletedUser

Guest
Gebruikersnaam: Sl8yer
Wereld: Alle

De helpen knop geeft prioriteit aan de kennisaltaren en tijgerrotsen en vervolgens aan het hoogste tijdperk. Bij de kennisaltaren worden echter niet de altaren uit het hoogste tijdperrk het eerst gemotiveerd.

Bij het verstoppen van eieren wordt er ook geen prioriteit toegekend.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Hoe weet je dat die kennisaltaren via de helpen knop zijn gemotiveerd?
 

DeletedUser

Guest
Logica.

Alleen de kennisaltaren waren gedeeltelijk gemotiveerd. Verder niets. Als het niet via de helpen knop gebeurd zou zijn, zou het betekenen dat niemand die langs komt gericht probeert een BD te verkrijgen. Dat zou al makkelijker zijn via de andere gebouwen, waar je dus niet bij hoeft te zoeken. Verder zou dan iedereen die langskomt voor een kennisaltaar kiezen en dan ook nog eens uit een tijdperk waar ze de GG's al uit hebben staan. Te veel toeval wat mij betreft. Bovendien is het bij de eieren nog duidelijker. Wie gaat er nu bij iemand langs om een ei in een boom te stoppen terwijl er voldoende versieringen staan waarbij ze kans op eeen BD maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dit inderdaad kunnen reproduceren. Het is doorgegeven aan onze ontwikkelaars. Bedankt voor je oplettendheid! :)

FOE-24674
 

DeletedUser

Guest
Gaat hier nog actie op komen? Het is nog steeds niet opgelost.
 

ThaMartin

Actief lid
Ik heb het even voor je gecheckt en de melding staat nog steeds open op het moment. Er staat geen verwachte eindtijd bij maar hij is ook niet verworpen.
 
Bovenaan