Zoekresultaten

  1. Wachtvuur niveau 3

    Hallo innogames, Nu ik al m'n wachtvuren op niveau 2 heb, reist de vraag of de volgende upgrade voor dit gebouw gepland is? Met andere woorden; moet ik doorgaan met het verzamelen van wachtvuur upgradekits? Graag hoor ik van u.
  2. Welvarende cidermolen

    Hallo allen, Ik wil graag met jullie delen dat we de cidermolen van voorgaande herfstevenementen nu al kunnen upgraden naar een welvarende cidermolen! Mits je nog een upgrade kit op voorraad hebt uiteraard. Wachten op het volgende herfstevenement is niet nodig, zie onderstaand screenshot: 5...
  3. Goederen in 8 uurs schatzoektocht heeft een bug

    Toen ik vanochtend de acht uurs schatzoektocht kist opende kreeg ik 25 goederen in plaats van de gebruikelijke 50. Ik heb de lijst met patch notes van de laatste tijd bekeken en nergens wordt melding gemaakt van een aanpassing (nerf) in de schatzoektochten, dus dit kan niet anders als een bug...
  4. Meldingen app kloppen niet

    De laatste week krijg ik meerdere keren per dag de melding dat mijn FP's het maximale niveau bereikt hebben. Ik krijg deze notificaties op momenten dat het balkje onmogelijk vol kan zitten. Zoals zojuist: in werkelijkheid zaten er slechts 6FP's in het balkje.
  5. Een €10 geintje van inno???

    Dit is zo'n €10,- aan diamanten, dat koopt toch geen mens? Kom op innogames, blijf een beetje realistisch.
  6. Is dit nou werkelijk nodig?

    Die ver[.....]de roeptoeter functie is al erg genoeg maar is het nou werkelijk nodig om dit soort spam te sturen? Wanneer komt nou eindelijk die functie dat we ons uit kunnen schrijven voor deze ongewenste troep? Enkele maanden geleden is er ook al een discussie geweest hier op het forum en...
  7. Geen Bug Beloning gevecht 10 niveau 4 GE klopt niet.

    De volgende quote komt uit de aankondiging: Echter bij de tiende ontmoeting van niveau 4 krijgen we toch munten zoals u ziet op onderstaande screenshot:
  8. blauwe pijl (event) verwijderen

    Weet iemand hoe die blauwe pijl (event) verwijderd kan worden uit m'n scherm zonder die mand van 75 appels te moeten kopen? Daar zit namelijk helemaal niets in waar ik interesse in heb. Opnieuw inloggen werkt in ieder geval niet want dat was het eerste wat ik heb geprobeerd.
  9. Hoe verwijder ik de trompet uit het buffmenu?

    Zojuist een melding van het spel gekregen dat ze op zoek zijn naar moderators, maar nu staat er zo'n trompet in het buffmenu aan de rechterkant van m'n scherm (nogal irritant) weet iemand hoe ik deze weg krijg? Ik had gehoopt dat ie weg zou gaan zodra ik die mail uit m'n brievenbus zou...
Bovenaan