Zoekresultaten

  1. OlifaNT

    Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

    Mijn hemel, waarom is die kolonie zo ontzettend donker? Bijna niet te zien op een laptop buiten.
  2. OlifaNT

    20.000 battles in 7 dagen, kan dat op een legale manier?

    Kan iemand mij uitleggen hoe iemand, zonder automatische muiskliktool, elke 30 seconden een battle kan doen, 24 uur per dag, 7 dagen in de week?
  3. OlifaNT

    Discussietopic 1.200

    Als je nu op GvG bent, dan teruggaat naar je stad en dan GvG weer opent springt het scherm niet terug naar waar je was toen je hem voor de eerste keer opende. Valt dat onder wat je bedoelt? Want dat is idd ontzettend irritant.
  4. OlifaNT

    Discussietopic 1.197

    Wat is iets na de update? Een paar uur? Een dag? Paar dagen?
  5. OlifaNT

    Discussietopic 1.185

    Ehm, sinds de update onthoudt legerbeheer niet meer het leger waarmee ik een sector open op GvG. Dus na het zetten van een siege moet je nu weer handmatig je aanvalsleger selecteren hetgeen nutteloos veel geklik en tijdverlies kost. Wanneer wordt dat opgelost?!
  6. OlifaNT

    Discussietopic PvP Arena

    Wat een grap joh. Een van de leukste en oudste spelonderdelen uit het spel slopen voor iets totaal nutteloos is en waar kleinere spelers geen enkele kans meer maken. GS had de boel al verziekt maar dit gaat de doodsteek worden voor velen. Dan is het straks alleen nog maar de battles...
  7. OlifaNT

    Discussietopic spelversie 1.165

    Klopt, het systeem vreet eerst je 5-pakjes op.
  8. OlifaNT

    Discussietopic spelversie 1.165

    Enfin, deze bug interesseert dus niemand iets. Als je niet alsnog een gedeelte handmatig stort zit je binnen no time zonder 2- en 5-pakjes en eindig je altijd met 9fp in je balk. Mgoed, 't zal mijn tijd wel duren, heb dus al een work-around gevonden.
  9. OlifaNT

    Gildestrijdperken discussie

    Oh, de machtspunten in GE tellen niet mee voor de ranking? LOL. Never mind.
  10. OlifaNT

    Gildestrijdperken discussie

    Dat is in GE toch ook zo? Waarom kan dat niet toegepast worden op dit onderdeel?
  11. OlifaNT

    Gildestrijdperken discussie

    Het is trouwens wel een prima plek om je Kraken op te legen. Voorts word je gestraft als je in een klein gilde zit. Meer is het niet. Nutteloze schermvervuiling. Total waste of time.
  12. OlifaNT

    Gildestrijdperken discussie

    Precies.
  13. OlifaNT

    Gildestrijdperken discussie

    De voetbalvergelijking gaat juist wel degelijk heel goed op in dezen. Wat er nu gebeurt is dat ik 5 spelers op mag stellen en de tegenstander 80. Op hetzelfde speelveld in dezelfde competitie. En dat slaat dus helemaal nergens op.
  14. OlifaNT

    Gildestrijdperken discussie

    Exact.
  15. OlifaNT

    Gildestrijdperken discussie

    Er zijn spelers die graag in een klein gilde zitten zonder gedoe. hoe moeilijk kan het zijn om dat te begrijpen? De opzet van dit spelonderdeel was juist om er ook kleine gildes en spelers toegang tot te geven. Dat is dus volledig mislukt.
  16. OlifaNT

    Gildestrijdperken discussie

    Er zijn niet te weinig gildes, er zijn teveel werelden. D E en F hadden nooit geopend moeten worden.
  17. OlifaNT

    Gildestrijdperken discussie

    Hoe kan het dat ik met mijn gilde (11 leden) het op moet nemen tegen gildes van respectievelijk 58, 44, 76, 40, 30, 20 en 26 leden? Het aantal battles dat wij per persoon moeten dus is vele malen groter tov de rest. Gaat dit nog aangepast worden? Of komen kleine gildes gewoon altijd onderaan de...
  18. OlifaNT

    Discussietopic spelversie 1.165

    Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat als ik, met een lege FP balk, 0 dus), 352fp stort ik opeens blijf zitten met 1 fp in mijn balk? Je zou toch denken dat er dan 35 x 10-pakjes gepakt worden en 1 x een 2 pakje?
  19. OlifaNT

    Gilde slagvelden discussie

    GvG is te ingewikkeld, mkay. Het zit vol met bugs. Is niet beschikbaar op de app. Weet je wat? We roepen dat 5% het maar speelt en we laten het bestaan. Oh en daar komt bij dat we iets nieuws introduceren dat alleen alleen maar tijd kost en ook nodeloos ingewikkeld is. Topidee. Wat we ook...
  20. OlifaNT

    Discussietopic 1.127

    Wat een drama nu in het legerbeheer. Als je een slot in een sector vult springt hij daarna terug naar het vorig geselecteerde leger. Nu duurt het vullen van een sector 10 minuten langer en bovendien moet je nu 80x vaker klikken om het automatisch geselecteerde leger weer weg te halen. Echt...
Bovenaan