Zoekresultaten

  1. 88JD88

    Automatisch openen nieuwe fluister

    Omdat ik het nergens kon vinden maak ik zelf even een bericht aan. Wie vind het nog meer hinderlijk dat de nieuwe fluisterberichten automatisch openen. Ben je ergens aan het typen en met wat pech druk je net op enter in het fluister bericht. Dat dit ooit gewijzigd is snap ik niet. Normaal zag je...
  2. 88JD88

    groepsmails max aantal vergroten

    Hallo ik kreeg te horen dat ik hier beter mijn idee kon zetten. Het blijkt dat de mails maar een maximaal aantal van 100 personen toestaan. Nu was mijn idee of het niet beter was om dit te vergroten? We kennen allemaal dat veel gildes een opleidings-gilde hebben of zelfs meerdere. Of gewoon een...
  3. 88JD88

    Duplicaat nut van dubbele en enkele wegen

    Gebruikersnaam: 88JD88 Wereld: Arvhall en Brisgard vast ook op Cirgard In de techtree zien we allemaal heel leuk staan dubbele weg vereist en enkeleweg vereist. Dit zal vast wel de bedoeling zijn dat dit werkt om het uitdagender te maken om een stad in te richten. Maar ik zie bij zoveel...
  4. 88JD88

    Geen Bug Aankondiging spelversie 1.0 typefoutje?

    Onder aankondigingen van spelversie 1.0 staat bij infitratiekosten bij het industriële tijdperk varieert van 500 tot 20 000 dit is zeker van 5000 tot 20 000? want het zou minder zijn dan in het koloniale tijdperk.
  5. 88JD88

    bondgenootschap (koppelen marktplaats)

    Het spel heeft al snel rekening gehouden met het samenvoegen van gildes. Nou ja je kan op deze manier de forums koppelen. Voor de rest weet ik niet of hier in de toekomst nog verder wat mee gedaan gaat worden. Maar ik krijg van gilde leden af en toe de vraag waarom we niet uit het hoofdgilde de...
Bovenaan