bondgenootschap (koppelen marktplaats)

88JD88

Lid
Het spel heeft al snel rekening gehouden met het samenvoegen van gildes. Nou ja je kan op deze manier de forums koppelen. Voor de rest weet ik niet of hier in de toekomst nog verder wat mee gedaan gaat worden. Maar ik krijg van gilde leden af en toe de vraag waarom we niet uit het hoofdgilde de aanbiedingen kunnen zien. Vele gildes kennen het ondertussen al; een hoofdgilde en een zuster/ rekruteer gilde. Leuk dat ze samen gevoegd worden doormiddel van het forum. Maar als suggestie en hij zal misschien al eens gezegd zijn. Eens de functie om ook kostenloos te kunnen handelen met het gilde waar je een bondgenootschap mee hebt. De leden uit het hoofdgilde zijn normaal hele grote spelers en door hun mogelijkheid van handelen te kunnen koppelen aan dat van een zustergilde. Maakt elkaar helpen een stuk makkelijker. Dus als zo iets dergelijks nog niet gezegd is, bij deze. En anders kon ik het gewoon niet vinden en zijn er al ondertussen meerdere ideeën voor 2 gildes soort van gespitst maar toch meer bij elkaar te brengen verzonnen. misschien ook de nieuwe chat functie een extra functie geven dat je met vrienden en/of bondgenoten (de gekoppelde gilde) kan spreken. Evt voor de chat functie ook nog een online status symbool geven. Spelers die de chat binnenkomen zien niet wie er al is. Om evt die speler aan te kunnen spreken op het moment dat niemand wat zegt.
 

DeletedUser4162

Guest
Een bondgenoot is een bondgenoot, en valt niet onder de zelfde gilde.
Ik vind niet dat tussen bondgenoten vrije handel moet kunnen.
 

DeletedUser

Guest
Een bondgenoot is een bondgenoot, en valt niet onder de zelfde gilde.
Ik vind niet dat tussen bondgenoten vrije handel moet kunnen.

Volgens mij gaat deze vraag niet over een bondgenootschap in de zin van vriendschap, maar een gildebondgenootschap. Oftewel het delen van de gildemarktplaats met een (of meer) bevriende gildes.

In dat geval kun je je afvragen of je dit delen van de marktplaats wil toestaan, of het max aantal leden van een gilde gewoon wil verdubbelen. Dat is de facto wat je krijgt.
 

DeletedUser

Guest
ik ben VOOR de mogelijkheid om de interne marktplaats te koppelen!
 

DeletedUser4162

Guest
Volgens mij gaat deze vraag niet over een bondgenootschap in de zin van vriendschap, maar een gildebondgenootschap.

dat bedoelde ik ook:p bondgenootschap met een andere gilde is en blijft bondgenoten, en niet zelfde gilde :p
inderdaad wat jij zei, dan kun je beter het max aantal leden vergroten. Dat is ook niks
 
Bovenaan