Zoekresultaten

  1. bromtor

    Geen Bug NextEra goederen

    Ik dacht leuk 50 van elk goed van het nextera ( volgende tijdperk ) helaas zie ik niets in de gilde kas of i mijn voorraad hiervan ik ben zelf tijdperk Titan en klaar had leuk geweest alvast volgende tijdperk goedjes te verkrijgen. Dit werkt dus niet en heb ik niets gekregen van de dagprijs...
  2. bromtor

    Leger sloten

    Is het geen optie om ons spelers bij de leger eenheden 3 a 5 mogelijkheden te geven om daar alvast 8 eenheden in klaar te zetten in sloten. De spelers kiezen vaak voor een bepaalde aanval op de GS ,GE altijd de zelfde keuzes als ze zien waartegen er gevochten moet worden. Nu moet ik vaak alle 8...
  3. bromtor

    Antiek dealer

    Waarom kan ik ineens sommige dingen niet meer verkopen bij de antiek dealer staan op slot dit moet toch mijn eigen keuze zijn of ik wil verkopen of niet ?
  4. bromtor

    Geen Bug Productie

    Het valt mij ineens op dat de productie gebouwen op Brisgard nog maar 50 % geven van normaal per 24 uur ik speel meerdere werelden daar heb ik de zelfde productie gebouwen staan en daar draaien ze wel het juiste aantal per 24 uur Mars rakettestlocatie en de cidermolens.Ook de banket bakkerijen...
  5. bromtor

    Plaats stads pushups ( diamanten ) in een apart venster.

    Is het niet mogelijk om de pushups voor afbouwen en dergelijk in onze stad in een venster rechts onderin te zetten gedurende de tijd dat het ook zichtbaar is in je stad. Alleen nu is het een bron van irritatie omdat deze steeds ergens voor staan ik begrijp de noodzaak van Inno`s kant ervoor maar...
  6. bromtor

    Aanbiedingen en dia in acties.

    Het zal wel aan mij liggen maar de kosten voor wat je met een actie moet neerleggen of de dagelijkse aanbiedingen zijn echt absurd. Is FoE bezig zichzelf overal stuk te maken want de dagelijkse aanbieding van nu 1 selectiekit gesticht 3700 dia is gewoon absurd kost je dus rond de 45 euro. Dat is...
  7. bromtor

    spelers info

    Kan de spelers info niet uitgaan zodra je boven de help button hangt nu blijft de info vaak heel erg irritant voor van alles en nog wat in de weg staan.
  8. bromtor

    Duplicaat Punten

    Gebruikersnaam: Wereld: arvahall afgelopen maandag werd ik zomaar uit mijn straat gezet en bij spelers gezet die dik onder de maat waren 2 dagen later werd ik wederom eruit geplukt en zit nu in een straat die meer bij me past dat is allemaal ok maar waar zijn mijn punten gebleven in mijn gilde...
  9. bromtor

    Zogenaamde eendags gildes

    Is er niet iets te doen aan de spelers van de grote gildes die met gemaxte GGs even een eendag gilde oprichten daarmee goedkoop een duur verworven sector innemen en dan met 1 man met de meeste def achterlaten de taktiek zoals *** dat doet op brisgard koloniaal gvg kun je niet invoeren dat men...
  10. bromtor

    Crematorium

    Is het geen leuk idee om een nieuw gebouw ( GG ) te ontwikkelen zoiets als een crematorium want dat is in deze moderne tijd een mooie oplossing voor alle overvolle begraafplaatsen. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------...
  11. bromtor

    Opgelost spammen

    Op Arvahall loopt speler vechtennuu de gehele straat te spammen laat die lekker leden ergens anders opscharrelen vind dat onbeschoft om daar FOE voor te misbruiken. Nu ook op Brisgard daar heet die vechtennuu en natuurlijk ook op C...
  12. bromtor

    Slingeraars versus boogschutters

    Raar maar waar de slingeraars bronstijd gooien verder dan een boogschutter ijzertijd kan schieten. Verlies net van 4 slingeraars versus 6 boogschutters ik denk dat dit niet helemaal klopt.
  13. bromtor

    Geen Bug Animaties

    De animaties werken alleen in eigen stad niet langer bij vrienden , gilde of buren die ik opzoek. Dit doet zich voor na update 26-03-2013 die met de chat functie.
  14. bromtor

    Geen Bug Ballonnen 50 diamndjes voltooien

    Kunnen die ballonnen met 50 diamandjes voltooien verdwijnen dit is erg irritant zeker als je diverse eenheden tegelijk wilt bouwen de barakken staan normaal dicht op elkaar en die ballonnen bedekken alles tevens vind ik dit erg opdringerig overkomen om maar die 50 diamandjes uit te geven bestaat...
  15. bromtor

    Geen Bug Bas San Marco keert 0 uit

    Haalde Bas San Marco binnen stond klaar teken van ijzerdraad aantal 0 ??????? Dit hadden er 14 moeten zijn, ben niet aangevallen of wat dan ook voor binnen halen.
  16. bromtor

    Opgelost Niet te plunderen

    Waarom kan ik al dagen een bepaalde speler niet plunderen terwijl sabotage wel is opgelicht ik ben niet de enigste in mijn straat met dit probleem diverse gilde leden hebben dit probleem ook op deze speler, hoe vaak we ook kijken met ons allen sabotage is opgelicht maar valt niets te plunderen...
  17. bromtor

    12 uurs huisje en productie

    Ik denk zelf dat vele werkende spelers gebaat zouden zijn met de mogelijkheid van 12 uurs huisjes en 12 uurs productie. Dit geeft de werkende speler in elk geval de mogelijkheid van de ochtend en avond je spullen binnenhalen. Vele moeten nu de dure 24 uurs productie gebruiken IVB plunderen...
  18. bromtor

    Teller forge punten iets verhogen.

    Het zou mooier en eerlijker zijn om de teller voor de forge punten naar B.V. 15 op te trekken. Ik spreek uit eigen ondervinding vele van ons zijn 9 uur op hun werk tel hierbij een gemiddelde reistijd van 2 uur heen en terug. Mensen met een gezin gaan eerst eten en gezamelijk wat dingen doen...
  19. bromtor

    Motivatie Bonus ook kunnen plunderen.

    Waarom in het spel ook niet de motivatie bonus kunnen plunderen geeft net dat extra balen of spanning van goede slag. Nu gaat deze verloren want de overwinnaar krijgt deze niet. Al dat leger moet toch ook onderhouden worden. :cool:
  20. bromtor

    Boost gebouw in aanbouw.

    Het zou leuk zijn dat je binnen je gilde een boost bij een gebouw in aanbouw kon geven je kan dit wel met diamandjes doen bouw 25% sneller. Is een extra optie om iemand te kunnen helpen.
Bovenaan