spelers info

Als je muis boven de 'helpen' knop zit verdwijnt de informatie over een speler.

  • Ja

    Stemmen: 15 88,2%
  • Nee

    Stemmen: 2 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Enquête gesloten .
Kan de spelers info niet uitgaan zodra je boven de help button hangt nu blijft de info vaak heel erg irritant voor van alles en nog wat in de weg staan.
 

Seconddream

Actief lid
Een dergelijk idee is hier afgekeurd, het is merkwaardig maar het gros vind het niet irritant, misschien motiveren die niet genoeg.
Wat meer vertraging zou niet verkeerd zijn want ze zijn nu iets te prominent aanwezig dus daar ben ik het zeker eens :)
 

Seconddream

Actief lid
Het idee wat daar staat is niet bedoeld voor de info pop-ups, daar word voornamelijk de pop-ups van gebouwen bedoeld bij overlappen boven de chat.

Het maakt niet uit welke pop-up er wordt bedoeld, zo`n pop-up wordt direct getoond terwijl als je er een vertraging op los zou laten het probleem is verholpen. Als je echt die info wil weten dan wacht je wel 2 seconden lijkt mij, ook bij jouw idee.
Het leeft echter niet onder de spelers dus zal het niet worden aangepast en vrees ik voor de grote berg :)


Als je motiveren doet en je hovert over de "help knop" dan verschijnt er info van die speler, deze info blijft staan totdat je er 5 hebt gehad. Klik je dan de volgende serie aan is de info weg en komt de dan zichtbare speler in beeld. Beetje lastig uit te leggen, van links naar rechts gezien, je help speler 1 ( van 5 ) de info wordt getoond van speler 1 en die info gaat pas weg als je de volgende serie van 5 doet. Dan begint het opnieuw.

Die "help knop" is een vlotte functie, als je zou wachten of je muis heen weer bewegen dan gaat de info wel weg maar dat wil je niet, je wil verder en op die manier kan zo`n pop-up als "vervelend" worden ervaren.
Een vertraging van 2 seconden zou dit probleem kunnen verhelpen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Om simpelweg te motiveren hangt deze informatie toch niet in de weg? En het vertragen van pop-ups op bv gebouwen is inderdaad eerder afgekeurd. Dus hier kan het alleen over de spelersinfo onderin gaan.
 

DeletedUser

Guest
Om simpelweg te motiveren hangt deze informatie toch niet in de weg? En het vertragen van pop-ups op bv gebouwen is inderdaad eerder afgekeurd. Dus hier kan het alleen over de spelersinfo onderin gaan.

Om te motiveren zit het inderdaad niet in de weg. Echter als je een Dynamic Tower hebt staan en de helpen knop gebruikt kan je door die info heel vaak niet zien wat voor extra goederen je scoort. Dat is behoorlijk irritant als je gericht de helpen knop probeert te gebruiken.
 

DeletedUser3120

Guest
Om te motiveren zit het inderdaad niet in de weg. Echter als je een Dynamic Tower hebt staan en de helpen knop gebruikt kan je door die info heel vaak niet zien wat voor extra goederen je scoort. Dat is behoorlijk irritant als je gericht de helpen knop probeert te gebruiken.

Ik ervaar ook het probleem, maar stoor me er niet echt aan, omdat als ik echt gericht wil "helpen" vanwege de goederen die je kan krijgen met de dynamic tower, ik zelf ga opknappen of motiveren, dan weet ik zeker uit welk tijdperk de goederen komen. Met de helpenknop is het bij de meeste mensen een gok.
 

DeletedUser

Guest
Ik ervaar ook het probleem, maar stoor me er niet echt aan, omdat als ik echt gericht wil "helpen" vanwege de goederen die je kan krijgen met de dynamic tower, ik zelf ga opknappen of motiveren, dan weet ik zeker uit welk tijdperk de goederen komen. Met de helpenknop is het bij de meeste mensen een gok.

Niet helemaal een gok. Ik heb het in het begin toen ik de Tower had steeds handmatig gedaan. Daardoor bouw je dus een groep op waarbij je weet dat je de helpen knop kan gebruiken. Dan is het wel fijn om te zien bij wie je nog iets scoort of niet.
 

DeletedUser

Guest
Afgezien van gokken of niet, is het inderdaad gewoon leuk/handig te zien wat je krijgt. Ik wist niet dat dat achter de spelersinfo wegvalt bij het helpen. Dat maakt het wel wat vervelender dat het blijft hangen.
 

DeletedUser4527

Guest
het probleem is te tackelen door die popup niet te laten verschijnenn als je boven het "helpen" knopje , wel boven de rest van je avater natuurlijk , als je alleen bovenn de helpen knop hoovert komt die popup dus al , daaar zou die dus niet moeten reageren ...
 

Seconddream

Actief lid
het probleem is te tackelen door die popup niet te laten verschijnenn als je boven het "helpen" knopje , wel boven de rest van je avater natuurlijk , als je alleen bovenn de helpen knop hoovert komt die popup dus al , daaar zou die dus niet moeten reageren ...

De kans dat je over de avatar hovert ( onderweg naar die helpknop ) is groot en dus ook het tonen van de pop-up. Aangezien de pop-up van die ene speler niet meer weg gaat zal dit niet de oplossing zijn.
 

DeletedUser4527

Guest
De kans dat je over de avatar hovert ( onderweg naar die helpknop ) is groot en dus ook het tonen van de pop-up. Aangezien de pop-up van die ene speler niet meer weg gaat zal dit niet de oplossing zijn.

dan moet er een iets langere vertraging op , 1 sec zal zat zijn , en dan niet boven de helpen knop
 

DeletedUser

Guest
Bromtor, heb je nog iets aan te vullen na de ontvangen feedback?
 

DeletedUser

Guest
De kans dat je over de avatar hovert ( onderweg naar die helpknop ) is groot en dus ook het tonen van de pop-up. Aangezien de pop-up van die ene speler niet meer weg gaat zal dit niet de oplossing zijn.

Probleem is dat je die pop-up ook krijgt als je niet over de avatar hovert. Het is niet zo moeilijk om je mousepointer alleen op de help knoppen te houden, maar ook dan krijg je hem. Je krijgt hem zelfs op de pijltjes.
 

DeletedUser3120

Guest
Probleem is dat je die pop-up ook krijgt als je niet over de avatar hovert. Het is niet zo moeilijk om je mousepointer alleen op de help knoppen te houden, maar ook dan krijg je hem. Je krijgt hem zelfs op de pijltjes.

De work-around voor dit moment is om de pop-up van de meest rechtse speler op te laten komen (hoeft er niet op te klikken), en dan kan je bij de anderen spelers helpen en zien wat je krijgt. De Pop-up blijft namelijk even staan voordat die van een andere speler omhoog komt. En door iedereen een plaats op te laten schuiven kan je het, met dezelfde truuk, ook voor de speler waarvan je eerst de pop-up had het zien. Het werkt zo (in ieder geval bij mij), maar mooi is anders.
 

DeletedUser

Guest
Wegens geen reactie van Bromtor zoek ik 3 mensen die een poll op dit idee willen:

Als je muis boven de 'helpen' knop zit verdwijnt de informatie over een speler.
 

DeletedUser

Guest
Er is hier blijkbaar geen animo voor, of dit idee is weggevallen. Over 2 dagen zal ik dit idee afkeuren, tenzij er nog mensen aangeven dit idee te steunen.
 
Er is hier blijkbaar geen animo voor, of dit idee is weggevallen. Over 2 dagen zal ik dit idee afkeuren, tenzij er nog mensen aangeven dit idee te steunen.

Sorry was op vakantie dus kon niet reageren de optie popup als je over de avatar hoovert is prima daar hoort die info ook
ik heb al herhaaldelijk opdrachten gedaan waar je moet motiveren of verzamel geld steeds zat IDD die popup ervoor zodat je de opdracht niet kon afhandelen voor de rest van de popups in de steden heb ik geen last is alleen de spelers info.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er een poll op gezet. Voor het idee, zie de openingspost.
 
Bovenaan