Geen Bug Ballonnen 50 diamndjes voltooien

Kunnen die ballonnen met 50 diamandjes voltooien verdwijnen dit is erg irritant zeker als je diverse eenheden tegelijk wilt bouwen de barakken staan normaal dicht op elkaar en die ballonnen bedekken alles tevens vind ik dit erg opdringerig overkomen om maar die 50 diamandjes uit te geven bestaat ook nog eens het gevaar dat als je er meer als 50 hebt dat je er per ongeluk op drukt omdat gewoon je hele leger na een flink potje verlies van eenheden vol met die dingen staat.
 

DeletedUser

Guest
Zou je daar eens een screenshot van kunnen maken? Als je vernieuwt zijn die ballonnen toch verdwenen of niet dan?
 

DeletedUser4420

Guest
Ik ben het wel met bromtor eens, ik vind ze ook irritant. En vernieuwen doe je al vaak genoeg zonder dat je dat na elk gevecht ook nog eens wilt gaan doen.
 

Seconddream

Actief lid
Het is meegekomen met update 0.26, de tekst verdwijnt enkele seconden na verschijnen automatisch weer.
Tja als je snel bent is een foutje snel gemaakt daar ben ik het wel mee eens.
 
Hoi Skoopy,

Ze verdwijnen vanzelf maar als iemand net als ik de leger barakken naast elkaar heeft staan voorbeeld 2 balista en 6 boogschutter barakken
en je knokt een zwaar gevecht voor een landje dan kun je wel eens 6 a 7 units verliezen na de 2 de keer klikken staan er al die balonnen voor je neus klik nee wil dat niet wil boogjes bouwen is gewoon irritant en erg opdringerig komt dat over word tureluurs van die balonnen voor mijn gebouwen.
Zie die optie gewoon liever als er 1 word aangemaakt en je klikt dan weer op die barak.

Gr,

Brom
 

DeletedUser

Guest
De kans is vrij groot dat je er per ongeluk op klikt... ik weet niet of dit het geval is maar voor zo'n gevallen zou er altijd een waarschuwing moeten komen dat je diamanten gaat besteden.
 

DeletedUser

Guest
Hoi Skoopy,

Ze verdwijnen vanzelf maar als iemand net als ik de leger barakken naast elkaar heeft staan voorbeeld 2 balista en 6 boogschutter barakken
en je knokt een zwaar gevecht voor een landje dan kun je wel eens 6 a 7 units verliezen na de 2 de keer klikken staan er al die balonnen voor je neus klik nee wil dat niet wil boogjes bouwen is gewoon irritant en erg opdringerig komt dat over word tureluurs van die balonnen voor mijn gebouwen.
Zie die optie gewoon liever als er 1 word aangemaakt en je klikt dan weer op die barak.

Gr,

Brom

Hmm, mee eens. Ik denk dat dit eerder een fout is dan een idee. Ik heb het topic in ieder geval naar het fouten forum verplaatst.
 

DeletedUser

Guest
De kans is vrij groot dat je er per ongeluk op klikt... ik weet niet of dit het geval is maar voor zo'n gevallen zou er altijd een waarschuwing moeten komen dat je diamanten gaat besteden.

Dat zou inderdaad ook wel al schelen ja..
 

DeletedUser4162

Guest
Van mij mag die knop wel weg! In mijn ogen is het alleen een manier waarop mensen hun diamanten per ongeluk verspillen aan onzin dingen want ik denk niet dat ooit iemand gebruik maakt van deze optie (op een paar van die grote diamant spelers na!)
 

DeletedUser2361

Guest
Deze knop is zelfs dubbel! Ik bedoel, Als je bijvoorbeeld een stal aan klikt kun je daar ook al kiezen om een paard in 1 keer te voltooien (geen idee of er mensen zijn wie dat doen??) Dus ik denk dat INNO-games ziet dat te weinig mensen op meteen voltooien klikken, dus hebben ze dit extra ballonnetje bedacht.

Ikzelf ben dus al 1 keer de fout ingegaan, meteen de eerste keer na die update...(ja wist ik veel). Dus van mij mag die knop back-to-hell.
Ik koop nooit diamanten maar af en toe krijg je wel eens wat. Zo wil ik af en toe wel eens iets kopen. Dan zijn 50 diamanten ineens heel erg veel. En dat allemaal voor een ''ik-heb-geen-geduld-knopje''. Slaat nergens op dit... Vieze grap van inno-games voor extra centjes.


PS, ik wil mijn 50 diamantjes terug!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4162

Guest
Precies, dit voelt een beetje aan als geld kloppen via misklikken van mensen..

Ik vind het gruwelijk gierig en ronduit vervelend, deze kl*te optie.

Heb er 2x op geklikt. word je niet vrolijk van..
 

DeletedUser1655

Guest
Dit ballonnetje staat ook zo in de weg dat als je meerdere gebouwen aant bouwen is de kans erg groot is dat je de ballon aan klikt en je diamanten totziens kan kussen. Waarom hebben ze dit erin gebouwd? Niemand vroeg erom... niet dat ik weet.
 
Mateloos irritant die ballonnen steeds voor mijn gebouwen wat een ontsiering van dit spel opdringerigheid ten top !
 

DeletedUser

Guest
Dat knopje is er uiteraard gekomen om die functie aan te prijzen. Zonder zo'n pop-up zit dat verstopt en wordt het helaas zelden gebruikt. Door het zichtbaar te maken wordt het meer gebruikt, wat uiteraard goed nieuws is voor ons. Ik spreek voor alle duidelijkheid niet over spelers die het per ongeluk gebruiken, maar spelers die er bewust op klikken.

Er is voor alle functies die diamanten vereisen een bevestigingspop-up om vergissingen te vermijden. Je kan echter ook aanvinken om die pop-up niet meer te krijgen. Als je geen bevestiging meer krijgt, dan heb je deze functie dus ooit uitgeschakeld. Momenteel is er helaas nog geen optie om deze terug in te schakelen. We hopen dit spoedig te introduceren. Ik breng het voor alle zekerheid ook nog eens onder de aandacht bij ons ontwikkelingsteam.
 
Oneerlijke butten heeft me dus al 50 diamandjes gekost en zou niet weten waaraan even paar huisjes vervangen zit tegen tig van dat aan te kijken
nou mijn mening ik besteed zo nu en dan eens wat diamandjes maar zo voel ik me in een gedwongen situatie waar ik juist op tegen ben en het dus niet meer doe, hele slechte marketing truuk.
 

DeletedUser

Guest
Je kan iets wat krom is, niet recht praten. Die knop en hoe die functioneert, levert meer problemen en irritatie op, dan de voordelen die ooit zo mooi op papier hebben geklonken. Die knop moet er uit. Basta.

Kijk, er zal heus wel over zijn nagedacht, maar dat neemt niet weg dat mensen fouten maken, zélfs als ze nadenken. Die fouten kun je achteraf niet recht praten door onzin verhalen over game-development architectuur, spelbeleving, marketing-/promotiedoeleinden en nog meer van die lege praat op te gaan hangen.. Een fout is een fout, daar moet je niet lang over l@llen, maar gewoon herstellen.
 
Bovenaan