Zoekresultaten

  1. Oprichter inactief

    Beste FoE-medewerkers, de oprichter van ons Gilde is nu geruime tijd inactief, zodanig dat we overwegen haar uit het Gilde te zetten. Daarbij heb ik 3 vragen; 1) kan je iemand ontslaan die oprichter is? 2) Als die persoon ontslagen wordt, kan die persoon dan terugkomen als Oprichter? 3) Kan...
  2. Doorklikken voor informatie

    Op het moment zijn er diverse gebouwen die fragmenten van gebouwen opleveren die fragmenten van een gebouw leveren. Nee, geen typefout. Nu zou ik het fijn vinden om die fragmenten aan te kunnen klikken in gebouw 1, om vervolgens ook te kunnen zien wat gebouw 2 voor gebouw op zal leveren...
  3. Nieuw Slapende Kampioenen

    Mijn kampioenen zouden telkens slapen, terwijl ik gewoon de beschikking over ze heb. Ze zijn enkel gewond.
  4. Geen Bug GS uitputting

    Is er iets mis met de ondersteuning in GS? Ik heb nu met bijna iedere onderhandeling en aanval een uitputtingspunt, terwijl er maximale ondersteuning is uit 3 gebieden en zonder dat er valkuilen liggen of zo. ????
  5. Nieuw Diversen

    Beste FoE-klussers, ik heb een paar dingen die me tot nu toe opvallen en die nog niet weg zijn, ben benieuwd of dat verholpen is na deze update. - Trillen van iconen bij gebouwen. Dit gebeurd niet altijd, maar soms en alleen als ik op de laptop speel. Als een productie voltooid is trilt...
  6. Nieuw niet met weg verbonden toch verbonden

    Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik mijn stad aan het verbouwen was, een gebouw verplaatste van een deel naar het andere of 2 even grote gebouwen uitwisselde, maar vervolgens geeft hij bij 1 van die 2 aan dat het gebouw niet met de weg verbonden is. Terwijl er gewoon een weg ligt. Vandaag...
  7. Motiveren sturen

    Weer zo'n idee waar al een en ander over is rondgegaan en gediscussieerd. Ik heb de ervaring dat lang niet al mijn gebouwen meer gemotiveerd worden. De nieuwere gebouwen worden sneller gemotiveerd dan bepaalde oudere. Op zich vind ik dat niet erg, uiteindelijk ben ik blij met alle motivatie...
  8. Opgesloten puzzelstukjes

    Even terug was hier al een topic over, maar inmiddels zijn we meerdere maanden en evenementen verder en begin ik langzaam aan bij de grenzen van uitbreiding van mijn stad te komen. Nu heb ik allerlei puzzelstukjes van gebouwen waarvan ik heb besloten ze niet te bouwen zoals de dojo...
  9. Geen Bug taalquirk in quests

    Zie illustratie: heel vreemd: na 3 maanden weer eens een persoonlijke quest vervuld en dit is de nieuwe? Qua taal in ieder geval niet onoverkomelijk, maar wel heel vreemd.
  10. rekruteerdatum

    Beste foe-moderators, hoe en waar kan ik vinden wanneer een Gildelid is aangesloten bij een Gilde? Eén van onze Gildeleden die nu al enige jaren aangesloten is vraagt dit en ik zou er ook wel achter willen komen. Tot dusver kan ik het alleen niet vinden.
  11. Gildekashandel

    Dit idee gaat om een heel praktisch issue: Sommige gilden zijn klein of zijn oververtegenwoordigd in bepaalde tijdperken. Daardoor heb je soms een overschot aan grondstoffen van het ene tijdperk en een laag rantsoen van andere. Wij hebben bijvoorbeeld van sommige tijdperken 100k+ in kas, van...
  12. Gildestrijdperk wiki heeft update nodig

    Ik zat op de wiki te zoeken naar de uitputting en ontdekte toen dat de korte info over uitputting niet meer klopt t.o.v. de uitgebreide. Als je doorklikt, zie je de correcte info: dus bijvoorbeeld: uitputting 30 = 203% verdediging. In de algemene staat een veel hoger percentage.
  13. Geen Bug Vooruitgang opeens achteruit in het Gildestrijdperk

    Ons Gilde had een voortgang van 85 bereikt bij een gebied, maar nadat dit door een ander Gilde verovert is, is die voortgang opeens gereduceerd tot 40! Terwijl ons gebied nog steeds aan het belegerde gebied grenst. Echt heel raar.
  14. (eerlijke) handel

    Ik heb eerder verschillende dingen gelezen over handel, maar kan nu de bestaande threads niet vinden, dus bij deze een nieuw lijntje: Kan iemand me uitleggen hoe het werkt in de hogere tijdperken? Ik ben nu in de Late Middeleeuwen en dus op het punt dat ik naar beneden alles 1:2 kan...
  15. handiger handelen

    Mijn ervaring is dat bepaalde goederen niet noodzakelijk in grote hoeveelheden tegelijk verworven worden. En mensen willen niet altijd zoveel goederen kwijt. Daarom plaats ik vaak meerdere kleine aanbiedingen van 10 a 25 goederen. Ik zou het erg praktisch vinden als er een mogelijkheid is om...
Bovenaan