handiger handelen

Mijn ervaring is dat bepaalde goederen niet noodzakelijk in grote hoeveelheden tegelijk verworven worden. En mensen willen niet altijd zoveel goederen kwijt.
Daarom plaats ik vaak meerdere kleine aanbiedingen van 10 a 25 goederen. Ik zou het erg praktisch vinden als er een mogelijkheid is om bijvoorbeeld 10 van dit soort aanbiedingen tegelijk te plaatsen. Bijvoorbeeld: ik bied 150 zijde aan voor 150 geelkoper in 10 aanbiedingen van 15 stuks. Als dat in 1 keer kan, ben ik niet zo lang bezig.
 
Ja, dat zou ook praktisch zijn voor als je t.b.v. een evenement een aantal heen-en-weeraanboden klaarzet voor je gildegenoten.
 
Het is vooral dat je voor de missie's en het veroveren van gebied door te onderhandelen geen grote hoeveelheden nodig hebt. En de meeste gebouwen produceren niet meer dan 20 grondstoffen, speciale gebouwen uitgezonderd, dus voordat je een gezonde grondstoffenbasis hebt om lekker mee te doen in de Gildespelen en Expeditie e.d. ben je wel even bezig.

En inderdaad, als je met Gildegenoten wil handelen is dat ook erg praktisch. Voor evenementen heb ik het tegenwoordig niet meer nodig. Maar ik bijvoorbeeld nog bijna 5000 benzine in mijn voorraad, als ik daar Late Middeleeuwen goederen van wil maken en in kleine porties ben ik ontzettend lang bezig om aanbiedingen te plaatsen.
 
Bovenaan