Opgesloten puzzelstukjes

Even terug was hier al een topic over, maar inmiddels zijn we meerdere maanden en evenementen verder en begin ik langzaam aan bij de grenzen van uitbreiding van mijn stad te komen. Nu heb ik allerlei puzzelstukjes van gebouwen waarvan ik heb besloten ze niet te bouwen zoals de dojo, pandareservaat, gouverneursvilla etcetera.
Die stukjes wil ik kunnen veilen of verwijderen, maar dat kan niet omdat ze 'op slot' zitten. Eerst vond ik het niet zo erg, maar nu heb ik inmiddels 13 pagina's in mijn inventaris waarvan er een paar zouden verdwijnen als ik die puzzelstukjes of gebouwen kon verwijderen oid. Inmiddels wordt het voor mij ook onoverzichtelijk en dan kan ik nog zeggen dat ik geduldig ben en de moeite neem om rustig door mijn inventaris te bladeren.

Update: Onderstaand bericht is heel fijn, maar ik zou nu dus de puzzelstukjes in 1 keer willen verwijderen door een vraag: hoeveel wil je er verwijderen?, net zoals bij 'hoeveel blauwdrukpakketten wil je open maken?'.
 
Laatst bewerkt:
Er is al wel de optie in je inventaris om items te ontgrendelen/vergrendelen. Na ontgrendeling kan je ze helaas alleen maar verwijderen, en niet bijv. nog wat terugkrijgen bij de antiquair. Wellicht nog een volgende optie? Het klopt dat al die fragmenten het overzicht belemmeren.
 
Er is al wel de optie in je inventaris om items te ontgrendelen/vergrendelen. Na ontgrendeling kan je ze helaas alleen maar verwijderen, en niet bijv. nog wat terugkrijgen bij de antiquair. Wellicht nog een volgende optie? Het klopt dat al die fragmenten het overzicht belemmeren.
Wow, dankjewel! Inderdaad kan ik de stukjes alleen verwijderen, maar de vergrendelde gebouwen kan ik nu veilen! Heel fijn! Blijft vervelend dat je maar 1 stukje per keer kan verwijderen.
Maar nu heel blij dat ik in ieder geval de vergrendeling ongedaan kan maken!
 
Bovenaan