Zoekresultaten

  1. Awaniko

    Hamertje Zoek - Discussietopic

    yipppiieee blij dat ik één van de winnaars ben uit die 250.000 deelnemers .... tot de volgende uitdaging .. djw voor jullie tijd en creativiteit
  2. Awaniko

    Rekenmania - Discussietopic

    als je 8 antwoorden geeft is er minstens 1 fout en maken wij meer kans om te winnen
  3. Awaniko

    Rekenmania - Discussietopic

    dankjewel voor de leuke puzzels ... de eerste waren eenvoudig .. gelukkig werden ze wat moeilijker naar het einde toe .... top dat jullie dit doen ... ik zou graag nog eens een foto zoektocht doen ook ...
  4. Awaniko

    Rekenmania - Discussietopic

    kunnen jullie er wel rekening mee houden dat ik maar 10 vingers heb om te tellen ....
  5. Awaniko

    Word Jumble - Discussietopic

    allemaal gefeliciteerd ... het was inderdaad niet makkelijk .. ik mistte er 4 en als je dan de oplossing ziet.. lijkt het zo makkelijk dat je voor het hoofd slaat ... ik kijk al uit naar de volgende wedstrijd ...
  6. Awaniko

    Word Jumble - Discussietopic

    oooh ... dat is dus met die IJ die maar één letter zou zijn en EI is 2 en Y is 1 en Eén is 3 ...pfffff
  7. Awaniko

    Word Jumble - Discussietopic

    kan het zijn dat positie 14 de 12e letter moet bevatten?
  8. Awaniko

    Word Jumble - Discussietopic

    opdracht 4 is een bijlage ipv een afbeelding, als ik er op klik krijg ik een 'NOT FOUND' ???
  9. Awaniko

    Word Jumble - Discussietopic

    ik heb me fout uitgedrukt ... als er HANTIS RHGA staat is de oplossing dan ook 2 woorden : woord 1 met de eerste 6 letters en woord 2 met de laatste 4 of kan het 1 lang woord zijn van 10 letters? of toch 2 woorden maar met letters van het andere groepje?
  10. Awaniko

    Word Jumble - Discussietopic

    vandaag (donderdag) zag ik ze vrijwel alle3 direct , maar ik mis er nog 3 van de eerste 6 woorden ,
  11. Awaniko

    Word Jumble - Discussietopic

    als de opdracht woord in groepjes staat , is elke groepje dan één woord ? of kunnen de letters van het eerste groepje behoren tot een 2e woord?
  12. Awaniko

    Herfstquiz - Discussietopic

    ooooh Phaere !!!! wat denk je wel ? Het was nooit bij me opgekomen om te spieken
  13. Awaniko

    Herfstquiz - Discussietopic

    waarom kan ik de inzendingen van anderen niet zien staan????
  14. Awaniko

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    klap klap klap. ....
  15. Awaniko

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Slager is er niet ... misschien pleegde hij zelfmoord....
  16. Awaniko

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    CUT. CUT. ... take 2 .... haversnor komt net binnen ...
  17. Awaniko

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    NEEE. NEEE NEE .’’ Dit is mijn oplossing niet, rewind.... rewind.... kan ik ergens beroep aantekenen ... waar zijn de auteurs ....?.!
  18. Awaniko

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Eukalypta kan je ajb je mond vol zuigtabletjes stoppen?
  19. Awaniko

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Zullen we de deur op slot doen zodat er niemand kan gaan lopen !
  20. Awaniko

    Halloween Mystery - Discussietopic

    We hebben toch lekkere pompoenwodka gedronken en het schijnt dat alle op de rekening van eukalypta is geschreven.. Misschien wordt dit toch nog mijn favoriete kroeg
Bovenaan