Halloween Mystery - Het Verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Ook de dorpsinwoners waren super. In elk geval kunnen jullie je een stuk veiliger gaan voelen, want jullie hebben 3 superspeurneuzen in jullie midden.

Op de eerste plaats met 9 punten staat Tippje
Op de tweede plaats met 8 punten staat Arlib
en last but not least de derde plaats, die gaat naar Beyzieee met 7 punten.

Applaus voor deze speurneuzen
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Oplossing en winnaars komen ook nog in een aparte aankondiging, zodat degenen, die er nu niet bij konden zijn het na kunnen lezen.
Het kostte veel werk en tijd om alles te organiseren etc, maar ik denk, dat ik namens het hele team spreek, dat we het leuk vonden om dit te doen.
 

Kruidendokter Eucalypta

Dorpsinwoner
Halloween Mystery
Ook ik bedank me aan allen die hier zo leuk hebben meegedaan en het was echt een genot om dit te doen. Ik maakte geen grapje en ben echt snipverkouden en ga mijn warme kruik opzoeken en een lekkere kruidenthee nemen! Tot snel allemaal en well done
 

aktepz

Nieuw lid
PB11.png
 

De Barman Drakul

Dorpsinwoner
Halloween Mystery
Daar sluit ik me geheel bij aan het was erg leuk om te doen en ook heel erg leuk om te zien hoe een ieder eraan deel heeft genomen. En ook aan het speuren is gegaan. En ik wil Phaere ook bedanken om dit op te zetten we hebben gezien dat dat het nodige organiseerwerk etc met zich meebrengt. Nogmaals dank aan alle spelers het was erg gezellig en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Fijne avond allemaal, beterschap aan de zieken en Haversnor sterkte met Ravenzwart daar in de bak :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan