Halloween Mystery - Het Verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kruidendokter Eucalypta

Dorpsinwoner
Halloween Mystery
th0rgal nu maak je me bang hoor... ben jij de moordenaar? Iedereen opsluiten en kan je je gang gaan en ons allemaal een kopje soep laten ruiken ieks
 

Kruidendokter Eucalypta

Dorpsinwoner
Halloween Mystery
Ik hoest en proest en wil zo graag de woorden van mijn Snorretje horen.... ik tril en beef van spanning en hou het bijna niet meer.... Wil het uitschreeuwen, maar... ik durf niet en wacht geduldig tot Havensnor verder gaat
 

aktepz

Nieuw lid
Ik ben niet blij dat candyman tot is Boer Ik hou van snoep en waar koop ik die nu ? Maar de haversnor wet wel wie in de bak moet , denk ik
 

Commissaris Haversnor

Dorpsinwoner
Halloween Mystery
*gaat naast Ravenzwart staan*

Ravenzwart beste kerel, hoe gezellig je ook doet de laatste dagen en behulpzaam bent naar de dames, zoals gewoonlijk, moet ik je helaas toch in de boeien slaan op verdenking van moord op onze onschuldige Candyman

**doet snel de handboeien om bij Ravenzwart*
 

Commissaris Haversnor

Dorpsinwoner
Halloween Mystery
Uit mijn bevindingen is deze conclusie gekomen.


De boer had zaterdags in de bibliotheek de geschiedenis van het dorp gelezen en ontdekte, dat in het verre verleden zijn voorouders door de voorouders van de Candyman in het gesticht waren gezet.

Er knapte iets bij de boer. Hij lokte de Candyman om 18.30 achter het Wolfshuis en sloeg hem heel hard op het hoofd met een paal van één van zijn vogelverschrikkers.

Hij droeg het lichaam van het slachtoffer naar het verlaten gesticht, sleepte hem aldaar door de rozenstruiken en legde hem zorgvuldig onder de hortensia's, nadat hij het hoofd in een pompoen had gewurmd.

Daarna legde hij de paal en de stukken pompoen achter een Jack O'Lanternkapel en ging daarna snel naar het Wolfshuis de gezellige heer uithangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan