Zoekresultaten

  1. Word Jumble - Discussietopic

    In het subforum voor de inzendingen krijg ik de melding 'je hebt onvoldoende rechten om hier topics te plaatsen' ???
  2. Word Jumble - Discussietopic

    Moet er dagelijks gepost worden of enkel op het einde? En enkel de oplossingszin of ook de aparte woorden?
  3. Word Jumble - Discussietopic

    Inderdaad, ik ook. Is niet de bedoeling denk ik...
  4. Herhalende missie vastzetten

    Hey, Wie op het einde van het laatste tijdperk zit en geen verhaalmissies of extra missies meer heeft, heeft enkel nog 3 herhalende missies. Nu speel ik meestal dezelfde herhaalmissies waardoor ik, als een missie voltooid is, 12 keer op 'afbreken' moet klikken om dezelfde missie te krijgen...
  5. Herfstquiz - Discussietopic

    Heb bij 1 vraag moeten gokken. Redelijk zeker van de rest. Toffe wedstrijd, je moet toch even zoeken. Succes iedereen!
  6. Herfstquiz - Discussietopic

    Vraag 11: zijn het trappen of treden? (een trap bestaat uit meerdere treden)
  7. Foureyes the fourth

    Oplossing: REIS DOOR TIJDPERKEN 1. Ruimtevrachtschip 2. Sleemaker 3. Guillotine 4. Gilde-expeditie 5. Gilde 6. Haven 7. Vriendentaveerne 8. Antiquair 9. Kraken 10. Tijdperk 11. Olifantenfontein 12. Erestandbeeld 13. Carrousel 14. Speculaashuisje 15. Wensput 16. Incidenten 17. Winnaarsplein 18...
  8. Vastlopen verhaalmissie?

    Ok, dan onderzoek ik 'm niet... spaart toch wat fp en vooral goederen uit. Thx
  9. Vastlopen verhaalmissie?

    Hoi, Ik heb zo de gewoonte om in de techtree onnodige (meestal doodlopende) techs niet te onderzoeken. Nu zit ik in SAM en de verhaalmissie vraagt om 3 modulaire huizen te bouwen (op Mars). Daarvoor zou ik 'herbruikbaar meubilair' moeten onderzoeken. Nu is deze tech niet doodlopend maar wel...
  10. Sinterklaaswedstrijd

    Zie ginds komt de FOE-boot uit de ruimte weer aan Hij brengt ons veel mars-erts en niet van de maan Hey buurman, ik geef je wat mars-erts van mij Maar ga dan niet stilletjes mijn taveerne voorbij
Bovenaan