Herfstquiz - Discussietopic

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Helaas, de wedstrijd is alweer gesloten. Dank aan iedereen, die mee heeft gedaan. De oplossing en de winnaars zullen zo snel mogelijk bekend worden gemaakt. Het kost wel even tijd, om alles na te kijken ;)
 

DarthRonin

Actief lid
Ik neem aan dat we nu wel mogen overleggen wat de moeilijke vragen waren en de bijbehorende antwoorden?

Vraag 12, ik heb Jellyfish gegokt aangezien die ingame onderdeel zijn van de blauwe melkweg, blind zijn en ik kwam ergens een bandje tegen met die naam.
Iemand een beter idee?
 

nietje52

Actief lid
Ik neem aan dat we nu wel mogen overleggen wat de moeilijke vragen waren en de bijbehorende antwoorden?

Vraag 12, ik heb Jellyfish gegokt aangezien die ingame onderdeel zijn van de blauwe melkweg, blind zijn en ik kwam ergens een bandje tegen met die naam.
Iemand een beter idee?
Dat was ook degene waar ik niet uitkwam.
Ik zat ook met blind Jellyfish maar kwam dat vooral als titel van een liedje tegen.
Ik heb zonder onderbouwing "Blind Channel" ingevuld.
 

nietje52

Actief lid
Wat ik me dan weer afvraag is of mensen de Sterrenwacht als expo gebouw hebben?
Ik had gevonden dat er wel EEN sterrenwacht is gebouwd voor een expo maar die lijkt totaal niet op de onze dus ik heb hem weggelaten.
Wat ik me ook afvraag is hoe een fout antwoord bij die vraag beoordeeld wordt.
Als dat geen consequenties heeft zou je namelijk alle GG's kunnen invullen voor het maximale aantal punten :)
 

Beyzieee

Nieuw lid
Ik had daar Blindside blue, blue galaxy..

En bij de eerste vraag, 3 gg's die gebouwd zijn voor de expo kunnen vinden..

Ben benieuwd naar de antwoorden
 

nietje52

Actief lid
RAH is Royal Albert Hall. Die had ik niet overigens.

Hoeveel vragen wisten jullie uit je hoofd?
Ik 5 1/2 (bij vraag 2 wist ik er 1 uit m'n hoofd)
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
De antwoorden en winnaars staan hier klaar voor jullie.

Allemaal weer bedankt en tot de volgende keer ;)
 
Bovenaan