Zoekresultaten

  1. Jansjie

    Geen Bug Tekst kopieren en plakken

    Ik zou graag gildeberichten willen bewaren, omdat we als gilde gaan fuseren met een ander gilde. Maar als ik ze kopieer en dan weer plak in Open Office, krijg ik steeds maar één regel of soms krijg ik een gedeelte van de eerste regel en dan de laatste. Het lukt me op geen enkele manier om een...
  2. Jansjie

    Geen Bug Eigen gg knop weg

    In mijn wereld op D, en ook alleen daar, is de knop verdwenen waarmee ik mijn eigen grote gebouwen kan bekijken. Ik gebruik die altijd om snel te kunnen zien met welk gebouw ik verder moet. Ik zie hem in geen enkel menu, dus niet bij de buren, niet bij mijn gilde en niet bij mijn vrienden...
  3. Jansjie

    Marktaanbiedingen in gilde plaatsen

    Ik maak regelmatig marktaanbiedingen aan voor gildeleden, die ik in ons handelbericht zet. Maar het is een hele taak om ze ook allemaal één voor één in dat bericht te zetten. Je moet goed opletten wat je al hebt gehad, steeds opnieuw scrollen naar waar je gebleven bent. Kan er geen knop...
  4. Jansjie

    Welke Saturnus VI-poort?

    Regelmatig staat de nieuwe Saturnus VI-poort in de vulbox. Nou ja, één van de drie dan. Maar welke? Je moet er eerst op klikken en hem openen om te kunnen zien wat de goede is. Kan de naam niet andersom, bv: Pegagus Saturnus VI-poort. Of een cijfer ervoor?
  5. Jansjie

    Verbetering GS

    Nog wat ideeen waarmee de Gildestrijd volgens mij leuker zou kunnen worden voor alle gildes, niet alleen voor de topgildes. Het probleem is nu als je tegen een topgilde moet, dat zij al in het begin de wereld overnemen en vaak alles blokkeren voor de kleinere spelers, waardoor er niks meer te...
  6. Jansjie

    Mijn eenheden knop in legerbeheer

    Tijdens gevechten gebruik ik vaak dezelfde soldaten, zoals waarschijnlijk iedereen. Maar des te meer ik vecht, des te meer moet ik scrollen om naast alle gewonde soldaten de goede weer te vinden. Dit maakt het vechten nogal vermoeiend. Zou het een idee zijn om een tab "mijn eenheden" te hebben...
  7. Jansjie

    Beperking in GS

    In de huidige GS heeft het ene gilde in mum van tijd bijna alle stukken land binnengehaald toen de GS begon, ik geloof dat ze ongeveer een half uur hebben gebruikt om de wereld te veroveren. Ik kan ze geen ongelijk geven, ze zijn gewoon de beste. MAAR... het bederft wel het spel voor alle...
  8. Jansjie

    Join the Ginyu Force!

    Op dit moment zijn we op zoek naar nieuwe leden vanaf industrieel of hoger die het gilde willen versterken. Heb je belangstelling? Neem dan contact op met met een van de oprichters of leiders. Contact: Krokos, Kever75, Luca de tijger, Unreal, Jansjie Wat verwachten we van je? - Gezelligheid en...
  9. Jansjie

    Duplicaat Eerste 8 missies voltooid - verzamelknop

    Ik heb de eerste 8 missies van het evenement voltooid en op de groene verzamelknop gedrukt. Ik heb wel een nieuwe missie gekregen, maar de knop blijft staan. Hij wordt inactief, maar als ik er uit ga en daarna weer in is hij weer actief en kan ik er weer op klikken. Ik heb geen idee of ik bij de...
  10. Jansjie

    Jansjie (Brisgard)

    1. A-6 2. B-2 3. C-8 4. D-6 5. E-1 6. F-4 7. G-9 8. H-10 9. I-5 10. J-2
Bovenaan