Marktaanbiedingen in gilde plaatsen

Ik maak regelmatig marktaanbiedingen aan voor gildeleden, die ik in ons handelbericht zet. Maar het is een hele taak om ze ook allemaal één voor één in dat bericht te zetten. Je moet goed opletten wat je al hebt gehad, steeds opnieuw scrollen naar waar je gebleven bent.
Kan er geen knop "selecteer alles" komen? Of de mogelijkheid om er een vinkje voor te zetten en dan in één keer alles te plaatsen wat je hebt aangevinkt?
 
Kan nuttig zijn voor sommigen, maar als je met de browser speelt kan je als andere speler bij markttab ook selecteren op alleen gildeleden waardoor je alle aanbiedingen ziet, dit hoeft niet speciaal in een bericht gezet worden.
 
Ja, dat kan, maar ik maak ook regelmatig aanbiedingen aan voor slechts één speler, bv. om te helpen met goederen voor een gg, of om beginners aan wat goederen te helpen. Of om van mijn grote voorraden of te komen en ze te ruilen. Ik heb liever niet dat die aanbiedingen door een gildelid worden gepakt die toevallig op de markt is en zonder kijken alles pakt van het gilde. Zulke aanbiedingen kan je beter in een apart bericht onder de aandacht van het gilde brengen.
 
dan is communicatie het toverwoord. Bespreek met je gildelid wanneer/hoe laat je de aanbieding aanmaakt. Het zal altijd zichtbaar zijn voor je medegildeleden, dus snelheid door je gildelid is noodzakelijk. En anders is het even pech gehad. Ik denk niet dat er een kant en klare oplossing voor is. Ook als je meerdere aanbiedingen maakt kunnen deze door andere gildeleden/buren/vrienden worden gepakt. Hoogstens dat er nog een extra functie bij kan komen, met opgave alleen voor deze persoon te gebruiken o.i.d. Maar dat zal teveel rekenkracht kosten voor inno waarschijnlijk.
 
Dat doe ik ook pat, ik los het wel op, maar er is een functie om een aanbieding in een bericht te zetten. Als die functie er al is, moet het toch te doen zijn om die uit te breiden, zodat je in een keer meerdere aanbiedingen neer kunt zetten. Lijkt me erg handig!
 
Bovenaan