Zoekresultaten

  1. Willem-1

    Samenwerking !

    Willem-1: Wij van de Bad Company op A zijn opzoek naar een gilde voor samenwerking .interesse ? even een Pb
  2. Willem-1

    Advertenties in Foe

    Als online spelletjes met dit soort nutteloze advertenties begint dan is dat het begin van het einde en zal het spel langzaam doodbloeden door gebrek aan spelers .
  3. Willem-1

    De werking van de Arc

    Hallo allemaal , op wat voor manier kan ik de nieuwe en beginnende leden van mijn Gilde de werking van de Arc uitleggen en hoe de bonus werkt maar wel op een begrijpelijke manier / tekst . Alvast bedankt voor je reactie . Willem-1
  4. Willem-1

    Bad Company

    Hallo en welkom op wereld A bij de : Bad Company ! De bad Company is een vrij gevochten club van spelers . Hier geld het leven en spelen bijna zonder verplichtingen . Hier geld GEEN sollicitatie plicht kom binnen en pak een stoel en ga zitten. Willem-1
  5. Willem-1

    Actieve leden gezocht Op Wereld B

    Hallo ,wij Reed , Bientje , Claire, Willem-1 wij zijn op wereld B opzoek naar actieve leden voor ons nieuwe gilde " Where beekeeping is" Kom langs en breng ons een bezoek . Willem
  6. Willem-1

    Maakt geen contact !!

    Bedankt wat een TOP info
  7. Willem-1

    Maakt geen contact !!

    Nou het maakt geen verschil klinkers of asfalt hij blijft maar 2 stukjes rubber produceren
  8. Willem-1

    Maakt geen contact !!

    Oke! nou dat helpt ,dan is dat zeker ook het geval met de rubberfabriek ?
  9. Willem-1

    Maakt geen contact !!

    Nee dat is er nog niet . Moet ik alle wegen veranderen of alleen van het stadhuis naar de fabriek? p/s bedankt voor de reactie
  10. Willem-1

    Maakt geen contact !!

    Hallo ik probeer een productie gebouw neer te zetten maar wat ik ook probeer er wordt geen contact gemaakt met het stadhuis en wordt daarom ook niet gebouwd. Dit alles gebeurd in wereld B en het gaat om een explosievenfabriek. Ik hoop dat jullie het kunnen oplossen. mvg Willem-1
  11. Willem-1

    Spelers gezocht

    Hallo wij zijn opzoek naar nieuwe spelers die willen helpen om het gilde vanaf de grond op te bouwen als jij een ervaren speler bent dan hebben wij misschien ook wel een leuke functie voor je .. Op het eerste moment kunnen wij je niet gelijk een handvol FP geven maar er zelf aan bouwen en...
  12. Willem-1

    Op wereld A : Sat but true

    .Heb je zin om GE en GS te spelen, Sluit je bij ons aan , bij het gilde sat but true
  13. Willem-1

    plaats berekenen.

    Hallo Eerst bedankt voor het terug koppelen van het bericht ,en je hebt gelijk dat je geen schuld zou dragen voor enige schade dat spreekt voor zich zelf Maar jullie zullen wel degelijk bekend zijn met de mogelijkheid van het berekenen . Ik respecteer je antwoord en laat het hier verder bij...
  14. Willem-1

    plaats berekenen.

    Hallo, ik heb een probleem met het berekenen van een plaats in bvb de Arc of een ander GG. Ik heb sinds kort een app op mijn telefoon de naam er van is : sml Foe Tools . nu ben ik opzoek naar iemand die mij dat goed kan uitleggen ik heb nog wel een apart whats-App nummer om te gebruiken Graag...
  15. Willem-1

    Vriendverzoeken!

    Hallo ! Ik geloof zeker niet dat ik de eerste ben die er na vraag na doet ,ik wil u ook vriendelijk verzoeken om het aantal vriendjes te vergroten het staat zoals u weet nu op een schamele 80 vriendjes .Wij zouden het fijn vinden als u het versoepeld naar bijvoorbeeld een 100 of 120 vriendjes ...
  16. Willem-1

    Sparen FP

    In de bovenkant van het scherm zit een balkje voor het op sparen van fp is er nu geen mogelijkheid om bij 100 st die te verplaatsen naar je inventaris?
  17. Willem-1

    Oke Dancer ik dacht dat het overal voor kwam vandaar mijn opmerking hier over . Bedankt voor de...

    Oke Dancer ik dacht dat het overal voor kwam vandaar mijn opmerking hier over . Bedankt voor de info !
  18. Willem-1

    Treintjes ,10,20,50,

    Hallo , ik zit te denken aan een verandering van de werking van de treintjes nu heeft steeds de voorlaatste het voordeel dat hij b.v.b de 10 / 20 fp krijgt kan dat niet anders dat bijvoorbeeld de laatste 10 meedelen in de storting of op een andere manier een beloning krijgen . Hoe denken jullie...
Bovenaan