plaats berekenen.

Hallo, ik heb een probleem met het berekenen van een plaats in bvb de Arc of een ander GG.
Ik heb sinds kort een app op mijn telefoon de naam er van is : sml Foe Tools .
nu ben ik opzoek naar iemand die mij dat goed kan uitleggen ik heb nog wel een apart whats-App nummer om te gebruiken
Graag een reactie

mvg LongJohn
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wij geven (helaas) geen ondersteuning voor alle applicaties en/of tools die door derden zijn gemaakt. Deze zijn namelijk niet afkomstig van InnoGames.

Wanneer je problemen ervaart met het gebruik hiervan, zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele resultaten of toegebrachte schade, waaronder: schade aan jouw apparaten of het ophalen van jouw persoonlijke of account gerelateerde informatie.
 
Hallo Eerst bedankt voor het terug koppelen van het bericht ,en je hebt gelijk dat je geen schuld zou dragen voor enige schade dat spreekt voor zich zelf Maar jullie zullen wel degelijk bekend zijn met de mogelijkheid van het berekenen . Ik respecteer je antwoord en laat het hier verder bij .Nogmaals bedankt voor je antwoord .
 

SonnyWeg

Actief lid
Is dat ook niet zo'n tool die door inno als "illegaal" is bestempeld? Voor zover ik weet wordt alleen FOE Helper voor de PC gedoogd.
 
Bovenaan