Maakt geen contact !!

Hallo ik probeer een productie gebouw neer te zetten maar wat ik ook probeer
er wordt geen contact gemaakt met het stadhuis en wordt daarom ook niet gebouwd.
Dit alles gebeurd in wereld B en het gaat om een explosievenfabriek.
Ik hoop dat jullie het kunnen oplossen.
mvg Willem-1
 
Nee dat is er nog niet . Moet ik alle wegen veranderen of alleen van het stadhuis naar de fabriek? p/s bedankt voor de reactie
 

DarthRonin

Actief lid
Gebouw zo dicht mogelijk bij stadhuis zetten en dan tweebaanswegen van stadhuis naar dat gebouw, de rest hoeft niet tweebaans te zijn.
Kan in principe dus met 1 stukje weg als gebouw en stadhuis naast elkaar staan.
Maar in prog zijn er meer gebouwen die tweebaans nodig hebben, dus als je die wilt zetten heb je er alsnog meer nodig.
 
Laatst bewerkt:

Felair

Actief lid
Dat is normaal die 2 stukjes, dat is namelijk het aantal goederen wat het gebouw in 8 uur produceert zonder dat je de bonus voor dat gebouw hebt op de kaart: https://nl.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Explosievenfabriek dus je hebt gebouw wel goed aangesloten anders kan je niets produceren sowieso.

Alleen als je de bonus hebt van het goederen gebouw op de kaart dan produceert het gebouw meer dit zie je in het bouwmenu ook terug:
Bijvoorbeeld bij mij :

1635079752603.png

Asbest heb dus wel bonus op, dat verhoogd door deel geeft dat dus aan.

Op Tin heb ik dat niet.

1635079816040.png



Het goede nieuws is, goederen kun je ruilen binnen je gilde bijvoorbeeld en je kan ook goederen krijgen in de gildestrijdperken, via herhaalmissies in combinatie met een Château Frontenac, enzoverder. Gebouwen waar je die bonus wel voor hebt produceer je 5x zoveel goederen en die bonussen krijg je op de continentenkaart bij mij dus o.a. deze:

1635080024476.png
 
Bovenaan