Zoekresultaten

  1. GSP leuker maken voor iedereen

    GSP is een tijd geleden gewijzigd en dat heeft voor en nadelen gehad. Maar er blijft nog steeds een groep topploegen die te krachtig zijn waardoor vele gilden zich inhouden en er interesse aan verliezen. Kan er geen maximum komen op het aantal spelers zodat de gilden meer gelijkwaardig worden...
  2. Zichtbaarheid incidenten op de weg

    Veel incidenten die "op de weg" liggen zijn moeilijk of niet te vinden. (via Foe helper weet ik dat ze er moeten zijn) Soms (vaak) zitten ze achter een gebouw verstopt. Ik vind het erg irritant om ze dan te zoeken. Zal de zichtbaarheid niet beter kunnen? Wie weet een goede manier voor Inno om...
  3. GSP is verslechterd

    Ik zie gildes in de diamanten divisie zitten en die niet vechten. Bij navraag zeggen blijkt gewoon dat ze gsp in de diamanten divisie niets aan vinden. De krachten verdeling tussen de gildes is daar namelijk helemaal verkeerd. Grote gildes die onderling afspraken maken, om zoveel mogelijk te...
  4. Arie.d.g

    F6, G6, H6, F7, G7, H7, F8, G8, H8, G9
  5. De Galatatoren!

    Hoe kom je eigelijk aan de BD van een nieuw GG die er gaat komen?
  6. Omkopen Schurk

    Schurken worden nu veel gebruikt in de stadverdediging. Ook zijn ze relatief erg sterkt tijdens de gewone gevechten. Echte schurken staat niet bekend om hun loyaliteit. M.a.w. echte schurken kun je vaak "omkopen" In dit spel zou het een m.i. een aanvulling zijn als je dus de een schurk van de...
Bovenaan