Zichtbaarheid incidenten op de weg

Veel incidenten die "op de weg" liggen zijn moeilijk of niet te vinden. (via Foe helper weet ik dat ze er moeten zijn)
Soms (vaak) zitten ze achter een gebouw verstopt. Ik vind het erg irritant om ze dan te zoeken.
Zal de zichtbaarheid niet beter kunnen? Wie weet een goede manier voor Inno om het te verbeteren? Of voor mij om ze te vinden?
 

SonnyWeg

Actief lid
Via de app schijnt er een "life hack" te zijn door een groot gebouw zoals een GG (bv alca) via de verplaatsmodus over al je wegen te slepen. Op die manier schijnen al je incidenten op de weg verzameld te kunnen worden.

Ik zelf heb geen zin om als PC speler steeds op de app in te loggen voor zoiets. Als je zorgt dat ongeveer 50% van je wegen zichtbaar zijn, dan zou je ook het spel kunnen refreshen (F5), dan spawnen je incidenten op een andere locatie. Met een beetje geluk spawnen ze dan net op een zichtbare weg.

Ik heb zelf ook al vaker aangegeven op het forum dat incidenten op wegen een groot probleem zijn vanwege de zichtbaarheid, maar ook de laatste tijd vanwege het grote klikveld van de gebouwen er omheen, waardoor zelfs gelokaliseerde incidenten soms moeilijk of zelfs helemaal niet te verzamelen zijn. Helaas heeft inno tot op heden er nog niets mee gedaan.
 
Bovenaan