Zoekresultaten

  1. Adrian the great Master

    Vizier aanvinken bij vechten QI?!?

    Iemand een idee wat dat aanvinkvakje doet bij het vechten linksboven naast het vizier?
  2. Adrian the great Master

    GG's upgraden

    Door de jaren heen is er veel veranderd in Foe. Maar de GG's zijn noh hetzelfde als toen het spel begon. Veel event gebouwen of andere gebouwen zijn vaak al vele malen sterker dan een GG. Wordt het niet eens tijd dat de GG's een upgrade krijgen?
  3. Adrian the great Master

    Discussietopic: Quantum Invasies

    Okay bedankt. Dat is wel een mooie motivate om QI te spelen
  4. Adrian the great Master

    Discussietopic: Quantum Invasies

    Wat kun je met de Quatum Medailles? Er staat bij voor uitbreidingen van je stad. Maar verder geen opties. Weet iemand dit?
  5. Adrian the great Master

    Discussietopic: Quantum Invasies

    Bij een volgende ronde QI, is het dan een ander tijdperk?
  6. Adrian the great Master

    Optie Handmatig vechten verwijderen in GS

    Mijn vraag of de optie Handmatig vechten in GS er ook uit kan. Ik denk dat niemand die gebruikt, en ontzettend storend als je er per ongeluk op drukt in volle strijd.
  7. Adrian the great Master

    Nieuwe Nederzetting?

    Zijn er al plannen voor een nieuwe Culturele Nederzetting?
  8. Adrian the great Master

    Kan niet meer in het spel komen.

    Het spel zegt dat het verouderd is en bij Google moet installeren. Het installeren gaat op het eind niet goed waardoor de installatie niet voltooid is. Hierdoor kan ik niet meer in het spel komen.
  9. Adrian the great Master

    Upgrade aan heldenpilaar

    Ik zie vaak Heldenpilaar voorbij komen. Is het misschien een idee om er een gevechtsbonus erbij te geven als upgrade. Nu is hij vrij zinloos maar met bijvoorbeeld gevechtsbonus van 7% vinden spelers het wel weer interessant.
  10. Adrian the great Master

    Gsp vernieuwen

    Ik bedoel ook alleen de beste van alle werelden. Op deze manier doorgaan bloed GS compleet dood. Er gebeurt nu ook al niks meer. Vaak na de opening om 8uur is al bekend wie de winnaar wordt. En de grote Gildes worden alleen maar groter. De kleinere Gilde's doen nu al niet meer mee en zullen...
  11. Adrian the great Master

    Gsp vernieuwen

    Ik speel op 3 werelden en op alle 3 hetzelfde, Gsp is geen uitdaging meer. De grote Gilde's winnen met gemak en de kleinere Gilde's hebben geen intresse meer. Wordt het niet eens tijd om de beste Gilde's van alle werelden tegen elkaar te laten strijden? Dan zit er in ieder geval weer uitdaging in.
  12. Adrian the great Master

    Gildestrijdperken wereldwijd!

    Hopenlijk in de toekomst wel. Nu kom je toch vaak dezelfde tegenstanders tegen.
  13. Adrian the great Master

    Gildestrijdperken wereldwijd!

    Een mooie uitdaging zou zijn om de beste Gilde's van alle werelden tegen elkaar laten strijden in GS!
  14. Adrian the great Master

    Discussietopic 1.183

    Ik heb nog geen haven. Alleen een bootje die op een ander plek dobbert. Ik speel mobiel. Meer mensen waar nog geen duidelijke veranderingen zijn?
  15. Adrian the great Master

    Bericht verwijderd

    Bericht verwijderd
Bovenaan