Gsp vernieuwen

Ik speel op 3 werelden en op alle 3 hetzelfde, Gsp is geen uitdaging meer. De grote Gilde's winnen met gemak en de kleinere Gilde's hebben geen intresse meer. Wordt het niet eens tijd om de beste Gilde's van alle werelden tegen elkaar te laten strijden? Dan zit er in ieder geval weer uitdaging in.
 

DarthRonin

Actief lid
Ja, leuk voor de gildes van nieuwere werelden die dan kansloos zijn....
Volgens mij is er al vaker aangegeven dat ze dit niet gaan doen.
Het zal overigens ook absoluut geen verschil maken, er zijn dan nog steeds een paar gildes die ver boven de rest uit steken.

Op de oudere werelden zijn er al tientallen gildes die in platina zitten en dus meerdere groepen met 1000pt gildes.
Waarom zou het er anders uit zien als je ipv 30 gildes met 1000pt 130 gildes met 1000pt hebt?
De groepen blijven maximaal 8 gildes, dus ipv 4 groepen met 1000pt gildes krijg je dan 16 groepen met 1000pt gildes die nog steeds onderverdeeld worden in hen die erbovenuit steken, hen die mee kunnen en hen die niet verder komen dan 1 of 2 sectoren.

Volkomen zinloos dus om alle werelden samen te voegen.
 
Ja, leuk voor de gildes van nieuwere werelden die dan kansloos zijn....
Volgens mij is er al vaker aangegeven dat ze dit niet gaan doen.
Het zal overigens ook absoluut geen verschil maken, er zijn dan nog steeds een paar gildes die ver boven de rest uit steken.

Op de oudere werelden zijn er al tientallen gildes die in platina zitten en dus meerdere groepen met 1000pt gildes.
Waarom zou het er anders uit zien als je ipv 30 gildes met 1000pt 130 gildes met 1000pt hebt?
De groepen blijven maximaal 8 gildes, dus ipv 4 groepen met 1000pt gildes krijg je dan 16 groepen met 1000pt gildes die nog steeds onderverdeeld worden in hen die erbovenuit steken, hen die mee kunnen en hen die niet verder komen dan 1 of 2 sectoren.

Volkomen zinloos dus om alle werelden samen te voegen.

Ik bedoel ook alleen de beste van alle werelden. Op deze manier doorgaan bloed GS compleet dood. Er gebeurt nu ook al niks meer. Vaak na de opening om 8uur is al bekend wie de winnaar wordt. En de grote Gildes worden alleen maar groter. De kleinere Gilde's doen nu al niet meer mee en zullen nooit kunnen aanhaken.
Helemaal niets doen om GS te vernieuwen is achtuitgang van het spel.
 

nietje52

Actief lid
Er zijn al teveel gilden in diamant.
Als bijvoorbeeld op 1 wereld maar 8 gilden in diamant zitten en die dus altijd bij elkaar zitten, dan heb je strijd.
Nu heb je soms 1 andere actieve gilde, dan wissel je de zones onderling af en is het saai, of 2 en heel soms 3 goede tegenstanders en dan kan het leuk worden.
 

DarthRonin

Actief lid
1. GSP bloedt niet dood, er zullen altijd wel gildes/spelers zijn die wel gaan lopen meppen voor de bonussen.
2. als het toch dood bloedt, prima, dat laat zien dat het niemand boeit.

Maar het zal nooit dood bloeden.
Die gildes die er niks aan doen zakken vanzelf weg en ze komen echt niet op 1000pt omdat ze nooit iets doen.
Je kunt niet allemaal 1e worden in GSP....
 
Bovenaan