Upgrade aan heldenpilaar

Ik zie vaak Heldenpilaar voorbij komen. Is het misschien een idee om er een gevechtsbonus erbij te geven als upgrade. Nu is hij vrij zinloos maar met bijvoorbeeld gevechtsbonus van 7% vinden spelers het wel weer interessant.
 

alosta

Lid
Op zich zou het leuk zijn, maar dan kunnen ze dit direct bij elk gebouw toepassen, dan zouden ze allemaal meer succes krijgen. Ik ben niet echt overtuigd. Het zijn de makers die beslissen wat de inhoud van een gebouw is. Wel is het zo dat we afgelopen 2tal jaar verwend zijn geweest qua goede gebouwen (elk event overtroef het volgende). Het lijkt erop dat de makers het terug een beetje kalmer aan doen en een nieuw evenwicht hebben bereikt (wat logisch is, anders krijg je binnenkort gewone gebouwen met bv. 50% vechtkracht).
 

Wildstorter

Actief lid
Voor sommige gebouwen (kennisaltaar, terrasboerderij etc.) is later een upgrade naar niveau 2 gekomen. Voor event gebouwen welke uit meerdere upgrades bestaan heb ik nog niets gezien. Sommige heb je dan weer wel meer aan als je een aantal tijdperken verder bent omdat de bonus dan ook stijgt.

En alle heldenpilaar zooi heb ik al lang geleden verkocht aan de antiekdealer zoals zovelen. Benieuwd of support er op zit te wachten als heel veel spelers die ineens terug gaan vragen.

Mijn mening: gebouwen laten zoals het is, er komen voldoende nieuwe gebouwen bij (met wisselende afmetingen) waardoor het aanzicht van je stadje ook regelmatig verandert, ook weer leuk.
 

DarthRonin

Actief lid
Met een nieuw account is de heldenpilaar een prima gebouwtje om op te pikken aangezien ze vaak redelijk goedkoop zijn en je nog genoeg ruimte hebt.
3 fp op 9 vakjes is prima als je net begint.
Op een nieuwe wereld willen ze ook weleens redelijk goedkoop op te pikken zijn.

En dan later opruimen als je beter spul en ruimtegebrek hebt.
 
Ik ben ook voorstander van een extra level, niet alleen bij de heldenpilaar maar ook de genoemde gebouwen uit de GE. In plaats van elke keer nieuwe gebouwen te introduceren, zou het best tof zijn om bijvoorbeeld een tb level 3, een erestandbeeld level 9 of een upgrade voor de gebouwen uit de Indische paleis-set te introduceren.

Scheelt ook weer continue ombouwen van je stadje :p
 
Bovenaan