Zoekresultaten

  1. nietje52

    Discussietopic verjaardagsevenement 2023

    Kun je niet beter schaakmatten nemen?
  2. nietje52

    Discussietopic verjaardagsevenement 2023

    Ik begin nu ( na ongetwijfeld enorme verspillingen ) door te krijgen hoe je sleutels krijgt. Maar totaal geen idee wat een goeie tactiek is het bord leegspelen of juist niet? Welke kisten moet je pakken? Ik had al niet meer zoveel zin om te spelen en dit helpt ook al niet.
  3. nietje52

    Advertenties in Foe

    Sorry, je hebt gelijk. Het was een A/B test dus niet iedereen had het. Nu wel op de app dan. Gecondoleerd.
  4. nietje52

    Advertenties in Foe

    Die zijn er al sinds 29 juni.
  5. nietje52

    FoE Muziek- en Filmquiz - Discussietopic

    Ik ben er niet aan begonnen in ieder geval. Boven mijn pet.
  6. nietje52

    Waar blijft SAJM

    Het lijkt mij toch dat de goederen uit het tp zijn waar het gebouw in zit als je ze verzamelt. Ik denk dat er een nieuwe stapel ontstaat als je een tp up gaat. Niemand die het gebouw van tp heeft laten veranderen die dat weet?
  7. nietje52

    Dock

    Ik zag hem van de week nog op de plank.
  8. nietje52

    Discussietopic: St Patrick's Day Evenement 2023

    Voor het eerst sinds jaren ook geen nieuwsbrief ontvangen.
  9. nietje52

    Discussietopic: St Patrick's Day Evenement 2023

    De 2e stad kost maar 1M klavertjes?
  10. nietje52

    Gilde

    Probeer het eens met een berichtje op de globale chat in het spel.
  11. nietje52

    Valentijnpuzzel - Discussietopic

    Yay ik had m goed! Gefeliciteerd winnaars!
  12. nietje52

    Valentijnpuzzel - Discussietopic

    Ik hou het forum bij door op "nieuwe berichten" te klikken. Ik heb deze en de opdracht nooit gezien. Gelukkig nog wel op tijd dankzij een in-game bericht.
  13. nietje52

    Verplichte eenheden-gebouwen Alcatraz ?

    *of een huis der kampioenen.
  14. nietje52

    ultieme aanvalskracht

    Na 3 en een halve minuut ging alles al dansen voor mijn ogen. Kun je het samenvatten of is dat een no-go?
  15. nietje52

    Discussietopic: Forge Bowl 2023

    Ik mis er 1 maar ik heb 3 weken niet gespeeld vanwege de hardware acceleratie
  16. nietje52

    Discussietopic: Forge Bowl 2023

    Op de eerste dag van dit event heb ik mijn Fiorendorp afgemaakt. Ik denk dat ik zal moeten accepteren dat is als F2P speler alles een jaartje later afmaak. Volgende keer het gebouw van dit jaar.
  17. nietje52

    Tips maken van een diafarm

    Diafarms hebben veel spelers op andere werelden dan hun hoofdwereld. Die zetten ze vol met wensputten en fonteinen der jeugd. Wensputten kon je een tijd lang goed krijgen doordat ze in events als dagprijs langskwamen. Tegenwoordig is dat een stuk moeilijker geworden.
  18. nietje52

    Wat te doen tegen 5 aanvallende ballista met 234% attack en 243% defence?

    Je hebt toch helemaal geen invloed over de posities van je eenheden als je wordt aangevallen?
  19. nietje52

    Wat te doen tegen 5 aanvallende ballista met 234% attack en 243% defence?

    De meningen zullen erover verdeeld zijn maar ik maak mij niet zo druk om aanvallen. Als je je spullen op tijd binnen haalt kunnen ze je niet zoveel maken. Er zijn wel spelers die hun verdedigende leger sterk genoeg maken om aanvallen af te weren maar dat kost een heleboel ruimte en het levert...
  20. nietje52

    Let's Meme - Stem op de leukste memes

    Helemaal bovenaan kun je zien welke meme's de meeste stemmen hebben gekregen. We weten alleen niet welke 5e is geworden.
Bovenaan