Verplichte eenheden-gebouwen Alcatraz ?

Robin de gekke

Nieuw lid
Vanuit Alcatraz krijg je eenheden van de eenheden-gebouwen die gebouwd hebt.
Nu was mijn vraag(misschien stomme vraag ) : als je die gebouwen niet hebt, geeft alcatraz dan nog wel eenheden? Of geeft hij soortgelijke eenheden die je bij andere gebouwen krijgt? (koninklijk badhuis, zonnebloemolie pers, afgezanten die bv. twee eenheden leverd via je stadhuis).
 
Laatst bewerkt:

Felair

Actief lid
Als je geen gebouwen hebt uit het militaire gebouw tabblad in het bouwmenu en ook geen schurkenschuilplaats dan kan je je Alcatraz niet innen en dus krijg je geen eenheden bij.

Verder krijg je ongeveer de verhouding eenheden n.a.v. wat voor gebouwen je hebt staan. Stel je hebt een schurkenschuilplaats en een hovertankbasis dan krijg je om en nabij de helft hovertanks en de helft schurken. Zet je alleen een schurkenschuilplaats dan alleen schurken enzoverder..

Wat wel handig is om te weten, het militaire gebouw hoeft niet afgebouwd te zijn en ook niet aan de weg te liggen om mee te tellen voor je Alcatraz.
 

Robin de gekke

Nieuw lid
Oke, dank voor jullie reactie .
Ikzelf dacht dat ook wel maar was niet 100% zeker. Had enige twijfel om mijn militaire gebouwen te verwijderen om t kijken of ik toch eenheden kreeg via via.
Nu heb ik duidelijkheid, merci
 

Robin de gekke

Nieuw lid
Ik heb toch eens geteld voordat ik alcatraz kon innen.
Van de oceanische eenheden heb ik geen enkel gebouw, en toch heb ik twee oceanische eenheden gekregen. Dus vermoed ik dat er toch een gebouw is (geen militair, maar die wel ook xtra eenheden geeft) waarvan alcatraz ook eenheden geeft.
 

Atokirina

Actief lid
Ik heb toch eens geteld voordat ik alcatraz kon innen.
Van de oceanische eenheden heb ik geen enkel gebouw, en toch heb ik twee oceanische eenheden gekregen. Dus vermoed ik dat er toch een gebouw is (geen militair, maar die wel ook xtra eenheden geeft) waarvan alcatraz ook eenheden geeft.
Heb je voor je inning geteld en vlak na de inning? Want er zijn speciale gebouwen die eenheden kunnen produceren en een aantal afgezanten in je stadhuis die eenheden kunnen produceren. En je krijgt ook eenheden van GEX, GSP en missies.

Met de FoE-helper extensie kan je mooi de productie van je Alcatraz zien.
 

Robin de gekke

Nieuw lid
Ja voordat ik ging innen bij alcatraz heb ik geteld en meteen na de inning. Voor de rest geen andere gebouwen geind of missies op dat moment. En toch telde ik twee oceanische eenheden extra.
Oceanische militaire gebouwen heb ik niet en de enigste gebouwen die oceanische eenheden levert zijn mijn stadhuis(afgezant) en koninklijk badhuis (niveau Oceanische toekomst)
 

Felair

Actief lid
Hmm dat is mijn inziens toch echt onmogelijk, je kan natuurlijk een support ticket aanmaken wellicht kunnen ze daar wat meer detail zien.
Event gebouwen en afgezanten hebben nul invloed op je Alcatraz productie, is dan ook waarschijnlijker dat je niet goed geteld hebt of dat het aantal units niet goed ververste ofzo. Shit gebeurd :)
 
Bovenaan