Zoekresultaten

  1. Jormungand

    Fixed partners boost mogelijk met groot verschil lvl's?

    Is het systeem van fixed partners (dagelijks xx fp storten bij elkaar in vastgesteld GG) mogelijk als er een groot verschil is tussen de levels? Of is het dan nadelig/voordelig voor één van de twee? En voor wie dan nadelig, met hoog level of met laag level? Een guildmate vroeg of iemand zin had...
  2. Jormungand

    Nieuwe taveerneboosts

    Ondertussen hebben we eventgebouwen die verdediging voor aanvallers en aanval voor verdedigers leveren. Idee: nieuwe militaire boosts in de taveerne % verdediging voor aanvallers % aanval voor verdedigers Voordelen: -we kunnen weer iets nieuws kopen met ons taveernezilver, het is ietsje...
  3. Jormungand

    Premiumuitbreidingen

    Is het nuttig om premiumuitbreidingen te kopen op de momenten dat je GEEN plaatstekort hebt? Met andere woorden, is het mogelijk om alle uitbreidingen vrij te spelen zonder premium te gebruiken?
  4. Jormungand

    Boost vijand GE

    Weet iemand of de vechtboost van het vijandig leger stijgt, naarmate je in tijdperk stijgt, of naarmate je eigen boost hoger wordt? De boost stijgt natuurlijk als je verder in de GE zit, maar als je verder in het spel zit, starten ze ook met een hogere boost. Wordt die hoger als jij een hoger...
  5. Jormungand

    Bevolking zien geplaatste gebouwen

    Momenteel kan ik, als ik van een gebouw dat ik heb geplaatst, de geleverde bevolking niet zien, alleen de productie. Het is tamelijk vervelend om altijd naar de wiki te moeten om de bevolking van een gebouw te zien. Mijn idee is, om in het kadertje dat de productie toont als je op het gebouw...
  6. Jormungand

    Opslaglimiet fp weg

    Wanneer je een heleboel gebouwen hebt staan die fp leveren, kun je momenteel niet meer dan 100 fp opslaan in je fp-balk. Dit lijkt mij vrij nutteloos, want als je zoveel fp verzamelt, is dat hoe dan ook via de productie van gebouwen of fp-pakketten. Je kunt het dus sowieso ophalen, en dan is dat...
  7. Jormungand

    prioriteit "schurk"

    Tot nu toe werd mijn unit "schurk" altijd tot prioriteit gesteld door de units van de computer. Bij mijn laatste gevecht, tegen units uit het moderne tijdperk, werden echter eerst mijn gewone troepen aangevallen en pas als die buiten bereik waren mijn schurken. Nu vroeg ik me af of dit normaal...
  8. Jormungand

    verbetering vechten in app

    Ik zou willen dat je bij het vechten in de app ook kunt zien welk vakje wat voor terrein is, bijvoorbeeld dat je door een vakje te blijven indrukken kunt zien of het bos, struik of nog iets anders is. Het is namelijk erg onhandig dat je dat nu niet kunt zien, ik heb onlangs bij een gevecht...
  9. Jormungand

    Helpknop

    Zou het een idee zijn om een knop bij te voegen om al je vrienden in één keer te helpen en ééntje om in alle beschikbare taveernes in één keer plaats te nemen? Ik spendeer altijd zeer veel tijd aan één voor één op de helpknoppen te klikken en de taveernes te bezoeken. Dat zou toch veel sneller...
Bovenaan