Bevolking zien geplaatste gebouwen

Momenteel kan ik, als ik van een gebouw dat ik heb geplaatst, de geleverde bevolking niet zien, alleen de productie. Het is tamelijk vervelend om altijd naar de wiki te moeten om de bevolking van een gebouw te zien. Mijn idee is, om in het kadertje dat de productie toont als je op het gebouw klikt, ook de bevolking te tonen. Bij cultuurgebouwen heb je nu ook zoiets, onder "permanent effect".
 

Graecus 002

Actief lid
Bedoel je van speciale event-gebouwen of van woongebouwen? Als het woongebouwen zijn kan je gewoon ff in je bouwmenu gaan kijken.

Verder heb ik momenteel 150k bevolking, waarvan 130k werkloos, dus is voor mij niet echt nodig...
 

Kekkeltje91

Actief lid
Ik kan mij voostellen dat dit voor sommige, vooral beginnende spelers, handig kan zijn. Voor mij persoonlijk niet echt. Zelfde als wat Graecus aangeeft. Ik heb een flinke overbevolking. Maar ik zou het niet storend vinden als dit erbij komt.
 
Bedoel je van speciale event-gebouwen of van woongebouwen? Als het woongebouwen zijn kan je gewoon ff in je bouwmenu gaan kijken.

Verder heb ik momenteel 150k bevolking, waarvan 130k werkloos, dus is voor mij niet echt nodig...
Ik kan mij voostellen dat dit voor sommige, vooral beginnende spelers, handig kan zijn. Voor mij persoonlijk niet echt. Zelfde als wat Graecus aangeeft. Ik heb een flinke overbevolking. Maar ik zou het niet storend vinden als dit erbij komt.
Het is net om de reden van die overbevolking dat ik het wil kunne zien, ik wil weten welke gebouwen ik het beste kan wegdoen, om wat meer plaats te maken voor events etc. Ik doel hier inderdaad op eventgebouwen.
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
Ik heb niet 1 normaal huis staan op B, 144.000 inwoners en 108.000 zijn er werkeloos :p Alle inwoners komen dus van eventgebouwen, de grootste leveranciers zijn vaak ook de betere gebouwen.
 

Kekkeltje91

Actief lid
Zelfde als hierboven, ik heb geen "normale" huizen staan. Alleen vanuit event gebouwen en GG's. Maar goed ik begrijp wel waarom je het zou willen zien.
 
Zelfde als hierboven, ik heb geen "normale" huizen staan. Alleen vanuit event gebouwen en GG's. Maar goed ik begrijp wel waarom je het zou willen zien.
Normale huizen heb ik ook al een aantal tijdperken niet meer staan, ben evengoed afhankelijk van eventgebouwen. (Alhoewel mijn overschot nog lang niet zo groot is als dat van jullie, maar ik ben dan ook nog klein.) Het was ook vooral daarom dat ik de vraag stelde, van normale woongebouwen kun je, zoals @Graecus 002 al aangaf, ook via het bouwmenu kijken, eventgebouwen gaat dat niet.
 

nietje52

Actief lid
Als je een gebouw probeert te verkopen (dus niet echt verkopen) staat er: "Wil je dit gebouw echt verkopen? Je verliest xxxx inwoners"
Dus zo kun je het zien.
 
Bovenaan