Zoekresultaten

  1. Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

    Oh ok dus helaas vrij nutteloos dan nu in mars tijdperk
  2. Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

    Hoi even een vraagje over AI. Deze levert goedereb voor gilde kas. En wat ik ook begrijp aan de beschrijving de een percentage extra aan speciale goederen. Deze dus weggezet en met de haven lijkt dit een beetje meer te zijn wat je verzamelt.. Maar wat met Mars erts tijdperk waar ik nu ben ...
  3. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Er heeft niemand gevraagd om een oplossing dat ze eerst kunnen worden. Neen men vraagt een leuke strijd en niet dat men enkel kan toekijken. Dit houd spelers groot en klein gemotiveerd om mee te doen.
  4. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Jovada doe best geen moeite. Je hebt zeker een punt en het beperken van bks kan zeker een verbetering zijn. Laat maar zo op deze manier komt er enkel een eindeloze nutteloze discussie.
  5. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Waarom zou men dan naar platina willen . Beloningen zijn hoger meer fps enz. Je bent gewoon vanalles aan het zoeken om toch naar commentaar te kunnen geven .
  6. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Eender welk idee er zal dus altijd wel iemand zijn op het forum die er commentaar op geeft.. Als je minder gildes op een kaart zet heb je meer kans om meer te kunnen vechten . Simpel voor vele lijkt dat moeilijk.. Wat jovada zegt is idd ook een goed idee . Mits rekening te houden met lagere...
  7. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Lees bovenstaand bericht ./ Voorstel.. Begin gewoon met enkele kleine aanpassingen . 5 gildes in plaats van 7 op een kaart dan zijn ze verder verdeeld en zit je automatisch minder snel met meerdere "top Gildes" in dezelfde poule als je de huidige punten telling behoud kan je perfect enkel met...
  8. GS: sterke vs zwakke gildes

    Dus gs is gewoon perfect zoals het is daarom de eindeloze discussies hier . Ik speel op meerdere werelden . Op B is het mooi verdeeld er zijn dan ook veel meer gildes dan bv op F . Maar ik stop erover heeft toch geen nut Dit topic is dan gestart omdat de gildes wel mooi verdeeld zijn in elk...
  9. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Aub beter stoppen met nutteloze discussies ik speel zelf ook al 10 jaar . Een voorsprong dat kan en er zijn zeker manieren om een groot deel van die voorsprong tegenover vele in te halen .. Daarbij is in elke wereld een beetje anders in dia. De ene wereld zijn er meer gildes in dia dan de...
  10. GS: sterke vs zwakke gildes

    Toch weer een zinnetje gevonden om heel constructieve commentaar te geven .. Bovenaan geef je de commentaar ga dan naar platina. Ja dat kan en heel graag zelfs. Hoe doe je dat . Helemaal niets doen en 2 weken aankijken om vervolgens weer niets te doen in platina anders word je helaas weer...
  11. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Als de gildes meer verspreid zijn en slechts met 5 is idd de kans dat er 3 de kaart domineren maar ook de kans dat men slechts met 1 sterkere gilde is en dan moeten de kleinere gildes wel wat innemen . Werkt langs 2 kanten maar natuurlijk zien de commentatoren hier het meestal maar eenzijdig en...
  12. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Ook een nachtploeg, dit is wel een lachertje. Mensen vergeet niet dat dit een spelletje is . Niemand hoeft er zen slaap voor te laten. Begin eens te kijken waar het probleem zit. Men zit in platina en hebt gewoon een leuke strijd. Komt in dia en het is gedaan . Niemand is nog gemotiveerd...
  13. GS: sterke vs zwakke gildes

    Ik denk dat je de helft van wat hierboven staat niet begrepen hebt maargoed net zoals in politiek dan blijft het maar bij een eindeloze discussie zonder een oplossing.
  14. GS: sterke vs zwakke gildes

    Mss een manier zoeken dat iedereen wat kan. Er zijn per poele in dia te veel gildes. Samenwerken wilt men niet iedereen is egoïstisch. Vele gildes kunnen enkel toekijken. Niemand is nog gemotiveerd. Behalve als men 24u op 24 online bent of telkens met een 5 tal online kan zijn wanneer een slotje...
  15. Gildestrijdperken discussie

    Is idd regelmatig gewoon saai. Komt een sector vrij en meteen een minuutje later staat die op 159. Daar blijft die dan weer staan. Dit zijn vooral gildes die 24uop24 online ziin met meerdere . Heeft niets te maken dat iemand beter is maar vooral omdat ze elk moment van de dag online zijn...
  16. Gildestrijdperken discussie

    Veel of wijnig leden ze zijn toch sterk genoeg om in diamant te geraken. En waarom zijn minder leden in je gilde. Wil toch zeggen dat die andere gilde iets doet wat beter is dan bij jullie. Wat wel lastig is in diant is dat de kaart eerder te klein is voor 7 gildes. Vele kunnen amper iets...
  17. De Veroveraars recruteeren

    Welkom allemaal zoek je een gilde waar iedereen elkaar helpt. vriendelijk en toffe bende. dan ben je bij ons aan het juiste adress. we zijn één Gilde samen met de veroveraars 2 we delen zo veel mogelijk met elkaar ook goederen, hulp bij blauwdrukken enz. we zijn een sterke gilde die aan de top...
  18. sorteren gildebijdragen - pc only

    lijkt me idd ook een goed ide dat je de zoekvelden kan sorteren , nu ben je totaal niets met die lijst is zo lang en daarom kijkt ook niemand ernaar kan je sorteren wie gestort heeft via gebouwen en wie manueel heeft gestort enkel dit zou al een heel leuke verbetering zijn
  19. Verkopen blauwdrukken bij de antiquair

    ik heb een overschot van duizenden blauwdrukken zou al enorm lang duren om ze te verkopen, ik zou een te grote concurent zijn voor lagere spelers die zullen niets meer kunnen kopen omdat de prijzen ook omhoog zullen gaan voor mij hoeft het niet antiquair is een extratje voor de antiquair...
Bovenaan