Verkopen blauwdrukken bij de antiquair

Wie wil er een optie bij de antiquair om blauwdrukken te verkopen

  • ja

    Stemmen: 14 51,9%
  • nee

    Stemmen: 13 48,1%

  • Totaal aantal stemmers
    27

Graecus 002

Actief lid
Geen goed idee, BD kan je veel te gemakkelijk krijgen (boosten), zou het te veel uit evenwicht brengen. Ik heb genoeg te verkopen en heb ook genoeg muntjes en edelstenen...
 

Wildstorter

Actief lid
Die dingen worden inderdaad met vrachtwagens tegelijk aangeleverd... En wat moet een bd dan opbrengen? 4 muntjes op 2 uur?

Dus voor mij een nee.
 
Vind het idee niet zo vreemd waarom kan je niet verkopen wat je wel kan kopen.
En al krijg je er niet veel voor zijn wel meer dingen al die flesjes OA je hebt diverse sloten tot je beschikking.
Ik heb er 4 tot 5 afhankelijk welke wereld ik bespeel en doe meestal 2 dingen weg die ook gems opleveren en de rest vul ik met troep die ik niet wil.
 
ik heb een overschot van duizenden blauwdrukken zou al enorm lang duren om ze te verkopen,
ik zou een te grote concurent zijn voor lagere spelers die zullen niets meer kunnen kopen omdat de prijzen ook omhoog zullen gaan
voor mij hoeft het niet antiquair is een extratje voor de antiquair gingen de overige gebouwen die je niet nodig had ook de vuilbak in
te gemakkelijk moet het spel ook niet worden
 

William80

Nieuw lid
Ik ben er geen voorstander van om ze te kunnen verkopen bij de antiquair, op dezelfde manier als andere items; eens met Jessy.007 op dit punt.

Veel zinvoller zou ik het vinden als er een markt voor zou komen, waar je ze kunt ruilen, net als goederen. Dan kun je er tenminste nog iets mee. En kan de vrije marktwerking met vraag en aanbod z'n gang gaan om de koersen te bepalen. Want met 2:1 ruilen in het GG zelf krijg je ook heel vaak dubbele, dus voor een laatste BD van een GG dat je wilt, is dat niet de meest zekere manier (hoewel je soms geluk hebt); dan betaal ik liever nog 10 of 20 BDs van een GG die ik anders toch nooit ga gebruiken, voor een specifieke BD die precies set 1 compleet maakt.
 

Azgalaxa

Actief lid
Bds gaan prima zo. Niks meer aan doen. dus een Nee hier.

antiquair toevoeging is disbalans in het spel volgens mij. er zijn veel spelers die er duizenden en duizenden op overschot hebben en daarvoor hoef je niet eens fanatiek te zijn.

Een ruilmarkt net als goederen is ook niet zinvol. bds zijn heel makkelijk te krijgen. Enige wat je doen moet is arc naar 80 en gaan boosten. De arc is de enige kleine uitdaging om die compleet te krijgen maar met 1 maatje lukt het ook wel. heb je die arc op orde kan je iedereen in je netwerk die erom vraagt gratis gaan boosten. Gildes doen het bijna allemaal. Je krijgt dan ook de bijbehorende bds binnen.
 

53 K-Aman

Actief lid
helemaal mee eens, zit zelf ook met een wagonlading blauwdrukken die ik waarschijnlijk nooit ga gebruiken
almede soldaatjes. Ze hoeven eigenlijk niet eens zo veel op te leveren, gevaarlijke uitspraak, want FoE is nergens erg gul mee als het om verdienen gaat
 
uitstekend idee om de blauwdrukken te koop aan te bieden bij de antiqair . zeker voor de lagere spelers een motivatie om eerder enmakkelijker een gebouw neer te kunnen zetten.
komt de motivatie wellicht tengoede van meer actieve spelers.
er is nu een hele grote bubbel van inactieve spelers.
 

PartyPoison

Actief lid
ja ik wil ook mn 9x 1100 arc BDs gaan verkopen

duurt maar een jaar, maar dan heb je ook je 9900 muntjes ofzo, leuk idee in theorie, in praktijk niet uit te voeren, ze moeten zo goedkoop ingekocht worden (bijv 1 BD = 1 munt) dat het toch de moeite niet waard is
 

PartyPoison

Actief lid
uitstekend idee om de blauwdrukken te koop aan te bieden bij de antiqair . zeker voor de lagere spelers een motivatie om eerder enmakkelijker een gebouw neer te kunnen zetten.
komt de motivatie wellicht tengoede van meer actieve spelers.
er is nu een hele grote bubbel van inactieve spelers.
je kan niks te koop zetten voor andere spelers hé? er worden al BDs verkocht door de antiquair als lage spelers ze zo willen krijgen. al is gilde hoppen nog steeds effectiever.
 

PartyPoison

Actief lid
Die dingen worden inderdaad met vrachtwagens tegelijk aangeleverd... En wat moet een bd dan opbrengen? 4 muntjes op 2 uur?

Dus voor mij een nee.
eens


ik heb een overschot van duizenden blauwdrukken zou al enorm lang duren om ze te verkopen,
ik zou een te grote concurent zijn voor lagere spelers die zullen niets meer kunnen kopen omdat de prijzen ook omhoog zullen gaan
voor mij hoeft het niet antiquair is een extratje voor de antiquair gingen de overige gebouwen die je niet nodig had ook de vuilbak in
te gemakkelijk moet het spel ook niet worden
eens
 

PartyPoison

Actief lid
Eerste keer dat ik een stemming meemaak.
van hetzelfde, al snap ik niet hoe zoveel mensen de BDs willen kunnen verkopen. stel je voor, het is een optie:

ik heb gemiddeld 1100 BDs van elke BD van de arc op A,
dat zijn 9900 BDs, dus 1980 inwisselingen, met 12 inwisselingen per dag duurt dit 165 dagen. al is dat niet reëel, ga uit van 6 inwisselingen, dan duurt dit dus 330 dagen. stel een BD geeft 100 muntjes op de 2u productie, leveren die 330 dagen je dus 990.000 muntjes op. voor bijna een jaar aan inwisselen!!
 
Bovenaan