Zoekresultaten

  1. Joske 1465

    Discussietopic: winterevenement 2023

    Dat probleem heb ik ook, alleen dan al alle dagen. Ik dacht eerst dat het toeval moest zijn, maar tot nu toe heb ik nog geen enkele dag een sleutel tussen de beloningen zitten. Ik vind het dan ook een klote event.
  2. Joske 1465

    ⚡Thunderwood⚡ zoekt nieuwe leden

    ⚡Thunderwood⚡ Een gilde van veel actieve spelers waar bijna iedereen een arc heeft (en anders helpen we je er binnen no-time aan). ⚡We zijn op zoek naar actieve leden⚡ Wij zijn een gezellige en strijdvaardige groep. ⚡ Wat hebben wij onze leden te bieden: Een zeer actieve 1,9...
  3. Joske 1465

    Zo zouden ook de wat kleinere gilden, als ze op een kaart komen waar de topgildes in zitten ook...

    Zo zouden ook de wat kleinere gilden, als ze op een kaart komen waar de topgildes in zitten ook een kans hebben om nog iets te scoren.
  4. Joske 1465

    Zou het niet eerlijke zijn dat een gilde het sterkst is rond zijn eigen honk, en dat hoe verder...

    Zou het niet eerlijke zijn dat een gilde het sterkst is rond zijn eigen honk, en dat hoe verder je van je eigen honk af gaat, het ook steeds moeilijker wordt om daar jezelf te handhaven? Dus eigenlijk zoals in het echt, dat als de aanvoer vanaf je eigen land in orde moet zijn, omdat je anders...
  5. Joske 1465

    Hoi Leones, Er is op verscheidene plaatsen veel discussie over de Gilde StrijdPerken, nu wilde...

    Hoi Leones, Er is op verscheidene plaatsen veel discussie over de Gilde StrijdPerken, nu wilde ik even en idee opperen. In het huidig systeem is het zo dat je zo snel mogelijk naar het midden moet, omdat daar de meeste steun gehaald kan worden om zo nog sneller en zonder veel vermoeidheid en zo...
  6. Joske 1465

    Discussietopic: Gildeleiding gesprekken

    Hier ook. Gaat even goed en dan kan elk lid dat topic zien en erop reageren
  7. Joske 1465

    Joske 1465

    B2 D3 F4 H5 C6 E7 G8 I9 J1 A10
  8. Joske 1465

    Gildestrijdperken discussie

    Het is nu niet zo dat we er voor kiezen hé, om naar dia te gaan. maar met onze 33 leden worden we na een ronde platina weer daarheen gestuurd, en lekker meppen met alleen BK's is wel een aangename gedachte maar wij komen met tegenstanders van 80 leden dus niet van die eerste ring af. Dus geen BK...
  9. Joske 1465

    Gildestrijdperken discussie

    Wij zitten met ons gilde nu voor een tweede keer in de diamanten divisie en wat mij persoonlijk dan ook ontzettend stoort is dat de ledenaantallen gewoon te ver uit elkaar liggen. Wij hebben 33 leden, en beide buren hebben er over de 70, daar kunnen we gewoon niet tegen op want voor een...
  10. Joske 1465

    Gilde Thunder zoekt leden

    Gilde Thunder is intussen wel samen gegaan met Gilde 1ste Legioen, maar actieve spelers zijn nog steeds hartelijk welkom. Ben jij een type vechter? Wil jij ons gilde komen versterken zodat wij ook een vuist kunnen maken in de Diamanten League van de Strijdperken? Of ben jij het type oogster? En...
  11. Joske 1465

    Discussietopic zomerevenement 2020

    Zal me een mooi incest zooitje zijn dan, uit een gezin. hahahahaa
  12. Joske 1465

    Kosten GE voor Ruimtetijdperk Asteroidegordel

    Level 2 en 3 intussen betaald en dus bekend: 50 mars goederen en 100 Asteroïde goederen.
  13. Joske 1465

    Kosten GE voor Ruimtetijdperk Asteroidegordel

    Dat zou wat raar zijn want de kosten voor een Mars lid zijn voor level 2 t/m 4 14 virtuele, 28 Mars en 56 mars voor zover ik kan vinden dan. Dan zou een Asteroide lid minder zijn? Of snap ik het gewoon niet, dat kan ook hoor.
  14. Joske 1465

    Kosten GE voor Ruimtetijdperk Asteroidegordel

    Weet iemand mij te vertellen wat de kosten zijn voor een lid dat in de Asteroidegordel zit?
  15. Joske 1465

    Eigen Atavar gebruiken

    Nou, als Star-Trek fan zijnde, en het feit dat er in het nieuwe tijdperk ook een mooi ruimteschip te scoren is, zou ik best wel wat avatars op basis van StarTrek willen zien. Ik kan me wel vereenzelvigen met een Captain Picard
  16. Joske 1465

    Wedstrijdpost 2

    Jack O' Lantern
  17. Joske 1465

    Wedstrijdpost 1

    2-4-7-10
Bovenaan