Zoekresultaten

  1. xXDaRkSiD3

    Discussietopic mini uitdagingen

    Niet voor iedereen neem ik aan. zeker weer zo'n A B test... ik heb hem niet en schijnt begonnen te zijn om 10:30 bij een aantal spelers. en idd nu ook alweer weg. echt geweldig ook. aankondiging krijgen in het spel en niet kunnen deelnemen als het er zou moeten zijn echt top weer.
  2. xXDaRkSiD3

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Wat gebeurd er eigenlijk met de GGs die ondersteuningpool bonus geven? Dit is voor gvg, als dit er niet meer is word deze bonus dan ook verandert naar iets anders?
  3. xXDaRkSiD3

    fragmenten, kunnen we daar niet gewoon weer mee stoppen?

    Precies, had een hoop Marauders, deze gingen ook allemaal voor. De heleboel maar weer afgebroken. De prioriteit maakt deze gebouwen alleen al onbruikbaar. De echt belangrijkere gebouwen de "hoofd event" gebouwen krijgen een lagere prio waardoor deze gewoon helemaal niet gemotiveerd raken.
  4. xXDaRkSiD3

    Prijsstijgingen etc.

    Waar gaat het toch heen met dit spel, laatste aantal aanpassingen zijn enkel en alleen maar graai gedrag. Eerst dat gedoe met die reclames nu de prijzen omhoog en niet een klein beetje dikke 20% erbij.. wat je krijgt voor wat je betaald valt ook vaak erg tegen. 1 event gebouwen extra kost al...
  5. xXDaRkSiD3

    Discussietopic video advertenties

    Werk idd super. de advertenties zijn toch echt naar mijn mening de grootste fout van "toevoegingen/verbeteringen" aan het spel. niemand maar dan ook echt helemaal niemand, gratis of betalende spelers zitten te wachten op deze onzin. voeg de opties van auto hulp etc gewoon toe aan het spel zonder...
  6. xXDaRkSiD3

    Discussietopic 1.222

    Geweldig nieuws! Ben erg benieuwd of het vechten weer functioneert zoals voorheen.
  7. xXDaRkSiD3

    Discussietopic 1.216

    Jammer dat er niks word gedaan aan die "allen genezen" knop. Zo zonde dat er niet naar de feedback word geluisterd. Het verpest wel een deel van het speelplezier.
  8. xXDaRkSiD3

    Discussietopic 1.214

    Mooi dat ze die interface weer terug hebben gedraaid, als ze nou ook eens luisteren naar de rest van de feedback en die achterlijke allen genezen knop weghalen word het spel weer een stuk leuker van.
  9. xXDaRkSiD3

    Discussietopic GvG wijzigingen

    Het vervangen van de eenheden voor de "puntenfarmers" heeft geen zin. er is dan om de 4 uur een herberekening de gildes die bovenaan staan op AT hebben afspraken met elkaar. als vrijgeven niet meer werkt dan gaan ze gewoon hun sectoren uitwisselen. en daarmee kunnen ze niet 1x in de 24 uur...
  10. xXDaRkSiD3

    Gilde slagvelden discussie

    Vind het een leuk concept, ben erg benieuwd wat het gaat brengen. wat ik leuk vind is dat de app spelers er ook bij betrokken kunnen worden. Ben het wel eens met ikbenschipper over de eenheden. spelers die dagelijks bezig zijn met GvG hebben een enorme kostenpost (speel zelf ook nagenoeg elke...
  11. xXDaRkSiD3

    Nieuwe addon voor op de map buiten je stad

    Oke naja kon het altijd voorstellen toch, volgende keer beter :)
  12. xXDaRkSiD3

    Nieuwe addon voor op de map buiten je stad

    Oke als er toch iets mist na het verdwijnen van de zoektocht zou dit misschien een leuk alternatief zijn ;)
  13. xXDaRkSiD3

    Nieuwe addon voor op de map buiten je stad

    Naast de taverne is er een grot aanwezig deze word nog nergens voor gebruikt. Zou het niet leuk zijn als deze omgevormd zou kunnen worden tot een Mijn? Deze Mijn kan gebruikt worden als een soort van schattenzoektocht alleen gaat deze wat anders. Om deze vrij te spelen zou je er eerst voor...
Bovenaan