fragmenten, kunnen we daar niet gewoon weer mee stoppen?

Waarom krijgen de gebouwen die als extra alleen maar fragmenten produceren de hoogste prioriteit met motiveren?
Dit slaat toch helemaal nergens op.
 
Waarom krijgen de gebouwen die als extra alleen maar fragmenten produceren de hoogste prioriteit met motiveren?
Dit slaat toch helemaal nergens op.
Precies, had een hoop Marauders, deze gingen ook allemaal voor. De heleboel maar weer afgebroken. De prioriteit maakt deze gebouwen alleen al onbruikbaar. De echt belangrijkere gebouwen de "hoofd event" gebouwen krijgen een lagere prio waardoor deze gewoon helemaal niet gemotiveerd raken.
 
Ja dat is er , maar daar zijn de fragmenten in je inventaris nog steeds 2 a 3 bladen aan het vullen, als ze uit je gewone inventaris verdwijnen en allen in de fragmenten tab te vinden zijn dan maakt me die fragmenten niks meer uit
Ja precies! Je zou niet moeten kunnen sorteren op "alleen die" maar ook op "alles behalve die".
 

Pjotr.

Lid
Ik heb het al opgegeven om te kijken. Zoveel fragmenten van dit en dat, geen flauw vermoeden wat ik allemaal heb, waar het eventueel voor nodig is...
 

Woozy

Lid
Nog even en als je iets nodig hebt in je invenrais moet je 9 bladzijden fragmenten doorbladeren , ik ben voorstander van fragmenten alleen zichtbaar in "fragmenten tab"
 
Blijkbaar regent het fragmenten bij jullie. Ik heb een inventaris van 5 pagina's. Daar zitten wel fragmenten bij, maar zodra ik zie dat iets kan monteren, doe ik het ook. Daar wacht ik niet mee. Net zoiets als in je huis opruimen, hoe langer je wacht, hoe meer werk je te doen hebt. :)
Maar goed, als je echt heel veel fragmenten hebt, vind ik het ook wel praktisch als je naar keuze diverse kan verwijderen, ik ga bijvoorbeeld geen shinto-altaar meer bouwen, maar die fragmenten heb ik nog wel in mijn inventaris. Daar wil ik wel vanaf.
Die expeditiekits vind ik prima, die verkoop ik bij de antiquair, dan spaar ik ten minste iets sneller munten e.d. En als ik er echt niets mee wil, plaats ik het gebouw en verkoop het dan, ben je er ook vanaf.
 
Ik heb nog eens gekeken en ok, ik heb ook 3 pagina's fragmenten in de aparte fragmententab. Maar nog steeds kan ik me er niet echt aan storen. Ik vind het vooral vervelend dat ik sommige items niet kan verkopen bij de antiquair terwijl ik ze helemaal niet wil. Dat zit me wel dwars.

De hoeveelheid fragmenten die voor montage nodig zijn is niet helemaal willekeurig. Je moet wel een beetje moeite doen. Met 29000 Erestandbeeldfragmenten heb ik je behoorlijk lang flink je best gedaan bij de Gildespelen!

Wat ik qua motivering me wel afvraag: ga je nooit persoonlijk langs bij iemand om te motiveren oid? Ik doe dat regelmatig. Dan kies je zelf waarvan je denkt dat de ander er blij mee van wordt. Ik heb zelf ook een paar Marauders en ik vind het wel prettig als die gemotiveerd zijn.
 

Woozy

Lid
Na 2 x support aanvraag is nu duidelijk dat je fragmenten niet kan verwijderen , compleet krankzinning omdat ik er heb die nooit meer vol komen zoals deze: fragmenten van Boekaniersbaai upgrade 56/150
Verzoek is om toch met developers te overleggen om fragmenten verwijderbaar te maken
 

Markus

Actief lid
Na 2 x support aanvraag is nu duidelijk dat je fragmenten niet kan verwijderen , compleet krankzinning omdat ik er heb die nooit meer vol komen zoals deze: fragmenten van Boekaniersbaai upgrade 56/150
Verzoek is om toch met developers te overleggen om fragmenten verwijderbaar te maken
waarom zou je die weg willen gooien? volgend jaar kan je ze opnieuw krijgen in zomerevent :p
 

Woozy

Lid
a- ik heb het gebouw al
b- gebouw staat al in zijn geheel in inventaris omdat er al weer betere event gebouwen zijn

Kortom die 56/100 blijven eeuwig en totaal overbodig bewaard en heb intussen 4 tabbladen vol met overbodig spul wat ik niet kan verwijderen
 
Laatst bewerkt:
a- ik heb het gebouw al
b- gebouw staat al in zijn geheel in inventaris omdat er al weer betere event gebouwen zijn

Kortom die 56/100 blijven eeuwig en totaal overbodig bewaard en heb intussen 4 tabbladen vol met overbodig spul wat ik niet kan verwijderen
a- begrijp ik, ik heb een boekaniersbaai, meer hoef ik er niet.
b- enige oplossing is: bouwen en slopen. Dat doe ik met gebouwen die ik niet wil.
Toch ben ik het er wel mee eens; de Shinto-tempel van de Japanners wilde ik niet, dus zodra die in mijn inventaris zat, heb ik hem verwijderd. Maar nu krijg ik telkens fragmenten van upgrades voor dat gebouw omdat ik de beschaving aan het 'uitspelen' ben en die kan ik niet meer kwijt.......
Dus ja, ik zou liever hebben dat bepaalde fragmenten en gebouwen op zijn minst te verwijderen zijn of anders gesleten kunnen worden bij de antiquair, al zou ik er maar 1 munt voor krijgen, dan ben ik er maar vanaf.
 

InterRuptioN

Nieuw lid
Zou het niet handig zijn om een optie te maken in het spel dat je zoals fragmenten of het gebruiken van bonussen kunt selecteren in 1 keer hoeveel je wilt gebruiken? Verdediging potions kun je stacken maar om 30 keer opnieuw naar je inventaris te gaan en te, te zoeken, selecteren en gebruiken is erg hinderlijk.

Het zelfde voor fragmenten, leuk dat jullie innovatief proberen te zijn en aan veranderingen denken aan het spel maar ondertussen word voor alles fragmenten gebruikt zowel als GE als eventgebouwen. Nu speel ik dit spel iets langer als een jaar en ben ik bekend ermee maar als beginnende speler zou ik dit echt verschrikkelijk vinden. Het heeft mij juist enorm in het begin geholpen om gewoon volledige beloningen te krijgen en een event gebouw compleet te hebben zodat ik sneller vooruit kon.

Nu als je een event gebouw compleet wilt hebben, en dan bedoel ik dat die redelijk wat (qua fp) uitbetaald moet je er al of flink voor betalen of ontzettend goed weten hoe een event in elkaar zit en bijna 24/7 er bij zin om in de juiste divisie te zitten om die extra laatste upgrade te krijgen.

Ik heb er nu al moeite mee, als enigszins wat vervaardere speler (+- 12 mil aan punten) om een event uit te spelen, laat staan een beginnende speler.

Om de standaar GG's (zoals ik het zie) Zeus, Dva, CDM, Alca en Reliek (en arc) op uberhaupt 10 te krijgen heeft het mij ontzettend geholpen dat ik paar events verder was en een leuk gebouw erbij had die per dag 10 fp minimaal leverden. Dit heeft mij enorm geholpen om zsm arc naar 80 te gooien maar ondertussen is het spel op een jaar tijd zo veranderd dat je echt moet weten hoe de events in elkaar steken en het spel werkt om een event gebouw compleet te krijgen.
 
Bovenaan