Discussietopic mini uitdagingen

Woozy

Lid
Dat is nu juist het hele doel erachter. Niet alles moet makkelijker gaan. En moeilijk gaat ook.
Zal wel weer een berg diamanten kosten om het in2 dagen uit te spelen, em tussendoor levert het niks op.
Free to play is bij Inno meer Free to PAY aan het worden
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
Zal wel weer een berg diamanten kosten om het in2 dagen uit te spelen, em tussendoor levert het niks op.
Free to play is bij Inno meer Free to PAY aan het worden
Op 3 werelden uitgespeeld en nee niet eens 2 volle dagen voor nodig gehad. Ook geen diamanten hoeven gebruiken maar gelukkig wel een hoop uit mijn inventaris kunnen halen om makkelijker door de opdrachten te komen.
De belangrijkste truc was om GE level 4 zo snel mogelijk te spelen, deels kon je daarmee een hoop opdrachten afmaken en deels kreeg je vrijstelling voor de overige opdrachten GE (onderhandelingen en gevechten).
Dan nog meppen in GS en was het een "makkie", niet echt maar wat is er mis om eens een inspanning te leveren.
Heb je daar de tijd, het geduld of gewoon geen zin in, doe je zo'n mini-missie niet.
 
Ik vond dit wel leuk. Mijn stad is nu ook zo op orde dat ik evt. tot level 74 kom zonder speciale ondersteuning, dat scheelt.

De beloningen zijn best leuk, spelers voor wie level 5 te zwaar is hebben zo ook eens een kans om wat te verzamelen. Persoonlijk vind ik het niet te zwaar, als je een matige medailleproductie hebt, kan je al heel wat extra beurten kopen en daarbij gewoon vroeg starten, dan kan je meer dan 16 ontmoetingen op een dag doen. Met een beetje mazzel (extra beurten i.p.v. fp) kan je zelfs level 2 zonder al te hoge medaillekosten uitspelen in 1 dag.
Ik weet niet of het me zal lukken om regelmatig tot het eind te komen van de uitdaging, ik doe vaak 5 dagen om tot level 4 uit te spelen omdat ik de tijd neem. Maar het is sowieso een leuke extra. Mag van mij ook bij de Gildespelen worden toegevoegd.
 
Welk initiatief bedoel je, wederom een doodlopende race o.i.d.? Is er alweer bekend of dit uberhaupt nog wordt opgestart? we zijn bijna weer twee maanden verder.
 

SonnyWeg

Actief lid
Welk initiatief bedoel je, wederom een doodlopende race o.i.d.? Is er alweer bekend of dit uberhaupt nog wordt opgestart? we zijn bijna weer twee maanden verder.
Ik neem aan dat je de aankondiging van het faunaevent (dat morgen van start gaat) nog niet hebt gelezen:

"Baron Alaric Ironsoul keert terug!
Tijdens het Fauna-evenement van dit jaar krijg je ook de kans om deel te nemen aan drie extra Mini uitdagingen gedurende het event. In die uitdagingen kun je boosters, munten en (gouden) tickets voor het evenement winnen!"


De mini uitdagingen komen tijdens het event dus 3 keer voorbij
 
Met het huidige event de (eerste van 3) rival challenges niet afgemaakt, totaal de moeite/munten/tickets/dia etc niet waard als je geen leuke dagprijs hebt. Heel leuk dat je (gouden) tickets kan winnen, maar het staat niet echt in verhouding naar mijn idee.
 
Het is een uitdaging, dat moet je begrijpen. Je kan het, als je goed heb gespaart en het slim speelt zonder dia uitspelen. Je krijgt zelfs 3 kansen! Ik vind het de moeite waard.

Wen maar aan iets wat niet iedereen meteen kan voltooien. Ik lees net dat er 5 nieuwe GE levels komen, dat zal lang niet iedereen uit kunnen spelen.
 
O ik snap dat het een uitdaging is en zou die prima (3x) kunnen voltooien. Zie enkel het nut er niet van in om ze te doen als ik er gebouwen mee binnenhaal die vervolgens de antiquair opgaan. Ik bewaar opdrachten/tickets/munten wel voor wanneer er een dagprijs langskomt die ik wel wil hebben en laat de rival links liggen, that's all.
 
Laatst bewerkt:

SonnyWeg

Actief lid
De gebouwen van deze mini uitdagingen zijn juist leuk. Die gaan echt niet naar de antiquair. Het probleem met dit event is juist dat er teveel afhankelijk is van geluk bij het spelen van de minigame. Ik heb daardoor al 2x de mini uitdagingen niet kunnen voltooien. Beide keren bleef ik steken op 28/32. M.I. zou er bij de mini uitdagingen geen missies mogen zijn waarbij men het alleen kan voltooien met geluk.

Ik denk sowieso dat Inno op moet gaan passen met dit soort events. Het uitgeven van (gekochte) dia is niet erg, maar als die uitgegeven worden aan iets waarbij je "kans" hebt om bepaalde prijzen te winnen dan komt het wel erg dicht in de buurt van gokken. In het verleden werden makers van bepaalde schietspellen al door de kansspelautoriteiten op de vingers getikt voor soortgelijke omstandigheden.
 
Bovenaan