Discussietopic 1.68

DeletedUser9683

Guest

DeletedUser

Guest
Heer Sl8yer, neemt u mij voorál niet kwalijk dat ik niet alles weet en niet overal van op de hoogte ben. Ik doe mijn uiterste best om Goddelijk en Alwetend te zijn, maar elke keer blijkt weer dat ik het Menselijke niet zal ontstijgen! ;-)

Dan doe je niet goed genoeg je best ;)
 

DeletedUser8744

Guest
ik heb sinds te laatste update al een paar keer een gebouw vergeten aan te zetten omdat het Zzz slaaptekentje boven de gebouwen zo slecht te zien is.
gaat daar weer verandering in komen?
het gaat met name over de iOS App
 

DeletedUser9771

Guest
Naar aanleiding van de meeste recente update op de App (iOS) de volgende opmerkingen:
- Het (coole) nieuwe Zzzz tekentje is absoluut onvoldoende zichtbaar (net als Otto meldt). Denk eraan dat we op de app geen handige knop aan de rechterkant hebben om ons te waarschuwen als gebouwen niks aan het doen zijn.
- De (coole) nieuwe iconen in het menutje als je op het portret van iemand klinkt (buur, vriend, gilde) hebben als gigantisch onhandig bijeffect dat de lijst niet meer automatisch een stukje doorschuift als je de meest linker of meest rechter persoon hebt geselecteerd. Hiermee wordt M/O'en significant meer werk omdat ik handmatig moet schuiven.

Nog openstaande ergernissen vanuit vorige update(s):
- Kijk in een GG bij de lijst bijdragers en scroll die naar beneden (als het er voldoende zijn). Klik nu op het x icoontje en in plaats daarvan ga je naar de bovenste persoon van de getoonde lijst (de code onthoudt fout wat het meest bovenop is op een gegeven coordinaat).
- Het automatisch doorschuiven wat nu helemaal weg is, was ook weg voor de gildeleden als je van links naar rechts wil. Dit zal met 100% zekerheid te maken hebben met de daar geimplementeerde knop voor het gildescherm. Graag die knop niet als overlay implementeren maar als losse knop waardoor de "rechterkant" niet onder de knop valt en het doorschuiven ook deze kant op weer werkt. Met een sterk vermoeden dat met de nieuwe knop "vriend toevoegen" hetzelfde probleem ook zal spelen bij vrienden.

Mijn ervaring met dit soort spellen is dat je je spelers niet moet dwingen om heel veel handelingen kwijt te zijn met "administratie" - dingen die qua spelervaring eigenlijk vereist zijn (zoals M/O'en), omdat ze anders op een gegeven moment weg zijn...
 

ThaMartin

Actief lid
Dank jullie wel voor de feedback zover. Hierdoor zal het ZZZ icoontje aangepast gaan worden. De ontwikkeling voor de eerstvolgende spelversie is al in een redelijk ver stadium dus of dat nog gaat lukken is niet zeker, maar lang zal het zeker niet duren :)
 

DeletedUser

Guest
Naar aanleiding van de meeste recente update op de App (iOS) de volgende opmerkingen:
- De (coole) nieuwe iconen in het menutje als je op het portret van iemand klinkt (buur, vriend, gilde) hebben als gigantisch onhandig bijeffect dat de lijst niet meer automatisch een stukje doorschuift als je de meest linker of meest rechter persoon hebt geselecteerd. Hiermee wordt M/O'en significant meer werk omdat ik handmatig moet schuiven.
Ik vind dit ook lastig, aangezien ik dit voornamelijk deed als ik tv keek, lekker halfblind klikken, dat kan nu niet meer.

Nog openstaande ergernissen vanuit vorige update(s):
- Het automatisch doorschuiven wat nu helemaal weg is, was ook weg voor de gildeleden als je van links naar rechts wil. Dit zal met 100% zekerheid te maken hebben met de daar geimplementeerde knop voor het gildescherm. Graag die knop niet als overlay implementeren maar als losse knop waardoor de "rechterkant" niet onder de knop valt en het doorschuiven ook deze kant op weer werkt. Met een sterk vermoeden dat met de nieuwe knop "vriend toevoegen" hetzelfde probleem ook zal spelen bij vrienden.
Dit deed ik de afgelopen weken van laag naar hoog, dan heb je geen last van de gildeknop. Mochten ze dus het doorschuiven terugzetten, dan kun je, ook met gildeknop, nog steeds automatisch laten doorschuiven.
 

DeletedUser5252

Guest
Heeft iemand al opgemerkt dat de GG die ongeraffineerde goederen produceren ineens 2x zoveel zeggen te produceren als je er met je cursor overheen gaat? Mijn Regenwoud (level 3) produceert 36 ongeraffineerde goederen, maar met mijn cursor op mijn Regenwoud dan staat er 72...

Excuses als dit al (ergens anders) is opgemerkt. Ik heb dit topic gelezen maar zie het nergens staan.
 

DeletedUser5435

Guest
Dank jullie wel voor de feedback zover. Hierdoor zal het ZZZ icoontje aangepast gaan worden. De ontwikkeling voor de eerstvolgende spelversie is al in een redelijk ver stadium dus of dat nog gaat lukken is niet zeker, maar lang zal het zeker niet duren :)
Heel fijn, mis elke dag wel een productie hierdoor.. haha.
 
Bovenaan