Recente inhoud door Senna Fae

  1. Senna Fae

    Halloween Mystery 2022 - Discussietopic

    Het is inderdaad een beetje onlogisch. Er wordt niet beschreven dat het boothuis tussen de palmbomen ligt en Piet is vermoord in het boothuis rond 12:00, dus iemand moet hem versleept hebben naar de palmbomen (niet duidelijk). Het is niet gezegd dat Piet lag te slapen, iemand had hem mogelijk...
  2. Senna Fae

    Halloween Mystery 2022 - Discussietopic

    ah...daarom kon Moneypenny zijn favoriete bezigheid niet uitvoeren, de weegschaal was weg/kapot....! Snapte dat al niet! Het motief van Ravioli kwam niet erg duidelijk naar voren in het verhaal, daar liep ik althans vast. Ok, helder nu. Dank jullie wel, ook weer voor de organisatie van dit...
  3. Senna Fae

    Halloween Mystery 2022 - Discussietopic

    Ben ik ook wel heel erg benieuwd naar....in eerste instantie dacht ik dat Ravioli het was (iemand is naar het schip gezwommen om de spullen te bergen en hij was verkouden daarna, Piet kan niet zwemmen met een houten been), maar ik liep vast op een motief. Zaken gestolen uit magazijn van...
  4. Senna Fae

    Halloween Mystery 2022 - Discussietopic

    Yup, het werkt nu! Dank :D
  5. Senna Fae

    Halloween Mystery 2022 - Discussietopic

    Als ik klik op jullie links om mijn oplossing in te zenden, krijg ik dit te zien. Hoe kan ik mijn oplossing nu inzenden?
  6. Senna Fae

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    *hiks* is die Kwakzalver nog onder ons...? Die Saphira is mooi, maar komt met jeuk en beestjes. Hoorde dat Zalver drankjes heeft daartegen
  7. Senna Fae

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Arrr Lorrie zing ons nog een lied! En vergeet daarbij ons Pietje niet Barman, een rum of 2 Dan drum ik met Lorrie mee *schuift aan de bar en leest aandachtig de notities door*
  8. Senna Fae

    Halloween Mystery 2022 - Discussietopic

    Ik vind deze heel wat lastiger dan vorig jaar met Candyman eerlijk gezegd....toen was er veel meer een verhaallijn, met wel erg veel details en erg veel uitkomsten. Nu zijn er veel minder details en is het meer puur gokken. Is er maar 1 uitkomst, of net als vorig jaar, meerdere?
  9. Senna Fae

    Halloween Mystery 2022 - Discussietopic

    krijgen we nog de aantekeningen van de Havenmeester te zien?
  10. Senna Fae

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Winnaars, gefeliciteerd! Iedereen bedankt voor alle inzet :D *schopt nog een pompoen weg*
  11. Senna Fae

    Halloween Mystery - Discussietopic

    Oh dat snap ik wel Ziburan :) Was wellicht en alleen prettiger geweest als van tevoren duidelijk was, dat er meerdere antwoorden mogelijk waren. Dan hadden misschien ook meer mensen deelgenomen. En minder moeite hoeven doen (ik neem dit soort wedstrijden wellicht te serieus, en heb zeker 4...
  12. Senna Fae

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Maar ja...stank voor dank? Ik sleep mezelf wel terug naar huis hoor Thorgal *grmbl* Na al die moeite...hebberspierpijnvanman. Hier, je fles Jenever. Ik hoor het nieuws morgen wel. Wat een dorp man, man man man. *schopt meerdere pompoenen weg* Kolere dingen.
  13. Senna Fae

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    soh dan...Het leeft in ieder geval :D In ieder geval iets leven in de brouwerij. Nog een Jenevertje, Thorgal?
  14. Senna Fae

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Nog steeds geen teken van leven behalve wat gegorgel....*sleept Thorgal naar een waterton* PLONS Wakker wordeuh! *schopt een pompoen weg* kolere dingen. Iemand in voor een drankje...of koude pompoensoep? Met chorizo? De Slager schijnt ook wat worstjes achter gelaten te hebben. Die Drakul...
  15. Senna Fae

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    erg jammer...*heeft ondertussen een breekijzer gevonden en de deur van het Wolfshuis gemolesteerd* Thorgal!!!! gevonden, compleet dronken maar goed doorvoed door alle pompoensoep. Djezus man.
Bovenaan