Halloween Mystery - Het Verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senna Fae

Nieuw lid
erg jammer...*heeft ondertussen een breekijzer gevonden en de deur van het Wolfshuis gemolesteerd*

Thorgal!!!! gevonden, compleet dronken maar goed doorvoed door alle pompoensoep.
Djezus man.
 

Senna Fae

Nieuw lid
Nog steeds geen teken van leven behalve wat gegorgel....*sleept Thorgal naar een waterton* PLONS
Wakker wordeuh!
*schopt een pompoen weg* kolere dingen.

Iemand in voor een drankje...of koude pompoensoep? Met chorizo? De Slager schijnt ook wat worstjes achter gelaten te hebben.
Die Drakul verzaakt enorm nu, man man man, wat een zooi hier.
Geen maan meer nu en het hele dorp dood, echt he.
 

Awaniko

Nieuw lid
HAVERSNOR! HAVERSNOR!

Ik wordt gemolesteerd,aangerand, en voor ‘man’ uitgescholden...

Arresteer die would-be F1 piloot ...of ik zet nooit nog een voet in pluckley
 

Senna Fae

Nieuw lid
Maar ja...stank voor dank?
Ik sleep mezelf wel terug naar huis hoor Thorgal *grmbl*
Na al die moeite...hebberspierpijnvanman.
Hier, je fles Jenever.
Ik hoor het nieuws morgen wel. Wat een dorp man, man man man.
*schopt meerdere pompoenen weg*
Kolere dingen.
 

Awaniko

Nieuw lid
Wat heb ik nou weer aan de hand.... een fles kruidenbitter
Zou die van eukalypta zijn ...

Tijd om.een vakantie elders te boeken....

Ik ga proberen om me een weg te banen tussen al die weggeschopte pompoenen ... alsof ,er een horde zwijnen is langsgekomen...

Tsjonge ... tsjinge ....
 

Awaniko

Nieuw lid
Nou Rolf ... schenk er nog eentje bij en vertel even welk nieuws er nog te rapen viel de laatste dagen,..
 
Laatst bewerkt:

Stamgast Rolf

Dorpsinwoner
Halloween Mystery
Ja ben erg druk geweest op het land om alles winterklaar te maken. Nog een paar daagjes en al mijn werk is klaar. Dan heb ik weer meer tijd voor een biertje hier. Verder is iedereen hier druk geweest met de voorbereidingen voor de begrafenis van onze Candyman.
 

Boer Ravenzwart

Dorpsinwoner
Halloween Mystery
Zo, ook weer schoon van het veld. Rolf, bedankt voor je grote hulp op het land. In deze trieste tijd hebben we evengoed wat moois kunnen bereiken.
 

Stamgast Rolf

Dorpsinwoner
Halloween Mystery
Ja inderdaad. Zal blij zijn als ze de dader gevonden hebben. Dan kunnen we Candyman een mooi plekje geven op de begraafplaats en dan stopt hij hopelijk met spoken hier. 1 Keer was voor mij genoeg in ieder geval. Ik blijf voortaan met halloween hier aan de bar zitten.
 

Boer Ravenzwart

Dorpsinwoner
Halloween Mystery
Maar eens kijken tot hoelang we vanaf heden kunnen zitten. En of we nog iemand weer naar huis kunnen helpen, zolang de snor ziohtbaar is zit het wel snor. Hips. Sorry, had op het land al een jonge klare genomen. Hips
 

Boer Ravenzwart

Dorpsinwoner
Halloween Mystery
Wel gek dat Elvira al weer zo lang weg is, hopelijk komt ze vanavond nog. En Euca ook al zo lang weg. Hoop niet dat er iets raars met hun aan de hand is, of dat ze wellicht het dorp uit zijn.
 

De Barman Drakul

Dorpsinwoner
Halloween Mystery
Komt met bladen vol pompoenwodka en bier en andere versnaperingen binnen. Van het huis allemaal ik was even helemaal de weg kwijt geloof ik maar heb de weg weer terug gevonden en hoop dat de commissaris vandaag opheldering kan brengen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan