Recente inhoud door Oliadar

  1. Discussietopic: Verjaardagevenement 2024

    Waarom kan ik soms, 1+1=2+2=3+3=4 doen en soms is het 1+1=2+2=3+3=4+4=4+4=4+4=4 en dan kan ik hem nog niet afronden. Snap de ballen van dit "spel", er zit geen logica in en de uitleg is zo sumier dat ik niet snap wat er nu mis gaat
  2. Discussietopic: Fauna-Evenement 2024

    Klopt het dat de wasbeer schuilplaats aanvals bonus geeft aan je verdedigende leger tijdens een GE Expeditie? Dat geeft het gebouw in ieder geval weer (er is ook een aanval bonus voor aanvallen leger in Gilde strijdperk)
  3. Discussietopic 1.269

    Sinds deze versie is er een raar probleem met de zoom instelling in je browser als je op een 4k scherm zit. Het scherm slepen naar een 1080p scherm en daarna weer terug lijkt het te verhelpen. De browser op 90% zoom lijkt te helpen, maar daarna werkt de ingame zoom niet meer op max uitzoomen...
  4. De kwelling van de dagelijkse inning.

    Het is bizar, een paar jaar terug hebben ze nog zaken aangepast zodat eht minder klikken is en nu krijgt ieder nieuw gebouw een popup met nutteloze info die je net zo goed als "floating" had kunnen laten passeren. En ja 5dia voor volledige inning, maar je combo's zijn dan inderdaad weg, dat is...
  5. A/B Test: Vriendelijke helpers

    Ook bij mij lijkt het er op alsof de motivatie ronde niet compleet wordt meegeteld. Zowel in het event (meermaals, browser only) als bij de beloningen die je krijgt (dagelijks, ook browser only). Gelukkig wordt de motivatie/p[knappen wel uitgevoerd bij de ontvanger, dat is alvast iets.
  6. A/B Test: Vriendelijke helpers

    Ik kan eht niet garanderen, daarvoor zou je moeten tellen of je genoeg goedjes hebt gehad in het eind overzicht. Ik ga er vanuit van wel, maar (in het engels) assumption is the mother of all fuck ups :)
  7. Discussietopic: Het Kasteelsysteem

    Ik denk dat veel spelers in de begin stadia heel blij zijn met de kennisaltaren en wensputten. Het zijn beide heel krachtige gebouwen in het begin en midden van het spel. Later wordt het "handelaar voer" en levert het je in het eind spel veel handelsmunten en edelstenen op en daar kun je dan...
  8. A/B Test: Vriendelijke helpers

    Kijk, dit is nou een verbetering waar ik blij ben dat ik in de A/B test zit. Het is szo fijn om met 1 knop al je vrienden te kunnen motiveren of opknappen. De feature is niet 100% bug vrij, maar zoals het nu al is ben ik een fan. Ja 60+ man duurt even, maar je kunt verder in het spel en het kost...
  9. Geen Bug Fout in berekening reistijd oceaan terminal

    Oh wow, het effect van schade aan het schip op de oceaan terminal is groter dan die van de arctische haven zo te zien. Heb nog niet emt exact dezelfde schade percentages gevaren, maar zo op het eerste gezicht is oceaan terminal een stuk heftiger in de straf voor de schade.
  10. Geen Bug Fout in berekening reistijd oceaan terminal

    Als ik bij de oceaan terminal een grote reductie in reistijd kies met mijn bemanning, komt het totaal niet overeen met wat ik gekozen heb. Onderstaande bemanning zou 8 uur en 11 minuten minder reistijd moeten hebben Maar zoals je hieronder ziet krijg ik maar 3 uur 16 minuten Ik heb het niet...
  11. Jubileumwedstrijd discussie

    Thanks, dat lost mijn issue op :)
  12. Dag 1

    6 verschillen, plaatje uploaden lukt niet, dus nu maar via http://nl.tinypic.com. Misschien dit als optie even melden in de originele post
  13. Jubileumwedstrijd discussie

    Antwoord hoor je te geven in de wedstrijd post. Alleen, uploaden van een plaatje lukt me niet... wat nu
  14. Jubileumwedstrijd discussie

    Hoe laat begint dit? Het wordt nergens genoemd en nu klik ik op het plaatje dat zegt dat ik te vroeg ben maar ook niet meld wanneer dit begint. /edit: Nevermind, precies op dat moment begon het feest
  15. Discussietopic Culturele Nederzettingen

    Gezien het feit dat ik al een half jaar FOE op mijn linux machine in HTML5 speel is dat al gedaan. Hooguit als je een verouderde browser gebruikt kom je flash nog tegen.
Bovenaan