A/B Test: Vriendelijke helpers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk, dit is nou een verbetering waar ik blij ben dat ik in de A/B test zit. Het is szo fijn om met 1 knop al je vrienden te kunnen motiveren of opknappen. De feature is niet 100% bug vrij, maar zoals het nu al is ben ik een fan. Ja 60+ man duurt even, maar je kunt verder in het spel en het kost je dus 1 klik en geen pijn in de pols :)

Is het sowieso niet handig om te zorgen dat er een mogelijkheid komt om op dit soort beta features feedback te geven? Het forum is prima, maar wellicht willen jullie niet alle A/B testen besproken hebben om zo een schoon resultaat van de test te houden.
Anyways, ik ben een fan (van deze nieuwe feature)
 

Seconddream

Actief lid
Hele prettige toevoeging, iets dergelijks mag ook best bij taveerne bezoekjes gedaan worden, als je 140 vrienden hebt moet je toch de hele lijst langs en ik klik ook vaak op een taveerne die vol zit, het maakt dat ik het ook wel eens laat zitten terwijl ik dat eigenlijk niet wil.
 
1654093973417.png
 

Ed4now

Lid
Het is mij niet echt duidelijk of mijn motivatie-bonussen van verschillende GGs wel meedoen. In doe in ieder geval mijn TT bonus eerst handmatig! Dus toch nog veel klikken
 

nietje52

Actief lid
X keer 1 goedje bij een motivatie/opknapbeurt.
Bij mijn lvl 31 TT is het 60 keer.
Ik dacht dat ik een screenshot had gezien dat je alle goedjes tegelijk krijgt als je klaar bent met motiveren bij de nieuwe knop.
 
Ik kan eht niet garanderen, daarvoor zou je moeten tellen of je genoeg goedjes hebt gehad in het eind overzicht. Ik ga er vanuit van wel, maar (in het engels) assumption is the mother of all fuck ups :)
 

Ed4now

Lid
Ik kan eht niet garanderen, daarvoor zou je moeten tellen of je genoeg goedjes hebt gehad in het eind overzicht. Ik ga er vanuit van wel, maar (in het engels) assumption is the mother of all fuck ups :)
dank
zal het er nog s een x op wagen en checken.
Ook of de bonus van Zadenkruis en Regenwoudproject er bij zitten
 
Ik weet niet of de bonus bij de genoemde gg's wordt uitgekeerd, maar het m/o wordt in ieder geval slechts gedeeltelijk meegeteld bij het event. Opdracht: motiveer of knap x gebouwen op van andere spelers.
Van mijn 66 gildegenoten werden er slechts 17 meegeteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan