Recente inhoud door Jeff Redoran

  1. Jeff Redoran

    Ik zal de onzin regels van dit formum iig niet missen... Het heeft me ook 100 euro gekost aan...

    Ik zal de onzin regels van dit formum iig niet missen... Het heeft me ook 100 euro gekost aan diamanten voor FoE, maar voor mijn gezondheid is het het tiendubbele waard. Ik wens iedereen het beste! Tot ooit of vaarwel!
  2. Jeff Redoran

    Voor degene die dit leest, of ooit zal lezen, ik ben er vandoor. Dit forum heeft me geholpen met...

    Voor degene die dit leest, of ooit zal lezen, ik ben er vandoor. Dit forum heeft me geholpen met genoeg afleiding om te stoppen met al mijn slechte gewoontes en te detoxen maar er is geen reden voor mij om hier te blijven posten, of er mensen zijn die het lezen of niet.
  3. Jeff Redoran

    Nog steeds gestopt :) 22 dagen

    Nog steeds gestopt :) 22 dagen
  4. Jeff Redoran

    Ga binnenkort verhuizen naar Groningen als alles goed gaat. :) Ik ben toe aan een nieuwe start...

    Ga binnenkort verhuizen naar Groningen als alles goed gaat. :) Ik ben toe aan een nieuwe start in mijn leven.
  5. Jeff Redoran

    Ben vandaag me kat kwijt, kan er volgens de wet helaas niets aan doen aangezien het officieel...

    Ben vandaag me kat kwijt, kan er volgens de wet helaas niets aan doen aangezien het officieel niet mijn kat is maar van een huisgenoot, die haar verwaarloosde :'( Voor mij was ze een beste vriend...
  6. Jeff Redoran

    Open spel Verander het woord!

    Strak
  7. Jeff Redoran

    De Jukebox

  8. Jeff Redoran

    Open spel Wat als ... ?

    Eddie Zoey; ik zou hem adviseren meer met muziek te doen en minder als tv presentator of deelnemer. Vind dat ie goede muziek maakt. Wat zou je doen als je je dubbelganger tegenkomt?
  9. Jeff Redoran

    Open spel Verander het woord!

    Draak
  10. Jeff Redoran

    Discussietopic Forge Bowl 2020

    Ikzelf ga voor zoveel mogelijk yards, en dus de hoofdprijzen ;) en medailles. Dat zijn meestal de lagere punten spelers.
  11. Jeff Redoran

    Open spel Verander het woord!

    Koter
  12. Jeff Redoran

    FoE-verslaving: Hoe ver ga jij?

    Dat vind ik een oprechte en nuchtere reactie! Ze zijn te zeldzaam tegenwoordig. Duim omhoog :)
  13. Jeff Redoran

    FoE-verslaving: Hoe ver ga jij?

    Ik heb persoonlijk net ervaren hoe ver spelers die leiders zijn van Gildes kunnen gaan wat betreft mensen de wetten opleggen. Als mensen uit Gildes worden gekicked omdat ze: - niet tig verschillende topics willen hebben in hun chatlijst die voor hun niet relevant zijn (beginnende spelers in 50FP...
  14. Jeff Redoran

    Open spel Verander het woord!

    Stoer
  15. Jeff Redoran

    Hernieuwde oproep.......Gilde de Zwervers is op zoek naar jou?!

    Klinkt goed :) Ik heb ingame een bericht naar je gestuurd
Bovenaan