Recente inhoud door Fietsopa

  1. Fietsopa

    MoppenTrommel

    Een Nederlander, Belg en een Turk zaten in een kroeg. Samen zaten ze aan de bar en maakte een praatje met elkaar. Totdat de Belg voorstelde om een wedstrijdje bierdrinken te doen. Degene die als laatst naar de wc gaat heeft gewonnen. De Nederlander en de Turk vonden dat wel een leuk idee. Dus zo...
  2. Fietsopa

    MoppenTrommel

    Hoe haal je een koe uit de sloot? Nat
  3. Fietsopa

    Duplicaat Het opnieuw aanmelden tijdens het verbouwen van de stad.

    Oke excuus dat wist ik niet
  4. Fietsopa

    Met 1 klik alle gildeleden / vrienden / buren Helpen

    Opzich wel een goed idee alleen haalt heel de beloning van het motiveren/opknappen weg.
  5. Fietsopa

    MoppenTrommel

    Plaats hier je droge of grappige of sadistische mop en geniet ervan :). EEN NEDERLANDS BEJAARD ECHTPAAR BRENGT HUN VAKANTIE DOOR IN JERUZALEM EN PLOTS KOMT DE VROUW DOOR DE CORONA TE OVERLIJDEN. DE BEGRAFENISONDERNEMER ZEGT TEGEN DE MAN: "VOOR € 5.000,- KUNNEN WE HET LIJK VAN UW VROUW...
  6. Fietsopa

    Duplicaat Het opnieuw aanmelden tijdens het verbouwen van de stad.

    Vandaag heb ik op de telefoon via strip optie en bewerken me land proberen aan te passen, maar na 2 gebouwen op te pakken moest ik weer opnieuw aanmelden. Dit deed die meerdere keren achter elkaar. Op de pc heb ik hier geen last van.
  7. Fietsopa

    Open spel Verander het woord!

    Spook
  8. Fietsopa

    [Pakketjes] Alcatraz

    Ik heb hem binnen dus bij deze is het voor mij niet meer nodig :)
  9. Fietsopa

    Besloten spel Battle of the players

    [15] ReadyPlayer1 [15] Atokirina [15] Jadis [15] Jordy de Krijger [15] [15] [15] [15] [15] [15] [15]
  10. Fietsopa

    [NIEUW] Genesis rekruteert! ~ Eerste gilde met actieve Discord

    Ikzelf ben al lid van de gilde sinds ik het spel speel. En moet zeggen dat het echt een heel leuk team is en iedereen helpt elkaar met alles wat ze kunnen Echt super.
  11. Fietsopa

    Open spel Verander het woord!

    Steen
  12. Fietsopa

    Open spel Wat als ... ?

    Stoppen met in het weekend steeds vroeg opstaan en gewoon is lekker uitslapen. Wat als je onzichtbaar kon worden, wat zou je dan als eerste doen?
Bovenaan